مسعود شکوهی:

5 میلیون دانش‌آموز تحت پوشش طرح نماد هستند

تهران (پانا) - مدیرکل امور تربیتی مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش از اجرای طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان در ۲۰ هزار مدرسه کشور برای پیشگیری از آسیب‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۲۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
5 میلیون دانش‌آموز تحت پوشش طرح نماد هستند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، مسعود شکوهی در آیین گشایش طرح نماد در شهر سی‌سخت کهگیلویه و بویراحمد گفت: این طرح برای ششمین سال برگزار و در سال گذشته حدود ۶ هزار و ۵۸۷ مدرسه با یک میلیون دانش‌آموز زیرپوشش طرح بودند که امسال در هر استان تا حداکثرمدارس ۵ شهرستان افزایش یافت. خوشبختانه باارزیابی انجام شده پس از اجرای این طرح میزان آسیب ها و اختلالات دانش آموزان به حداقل ممکن رسید.

مدیرکل امور تربیتی مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش افزود: طرح نماد زمینه ساز نظام مراقبتی کشور است.

مسعود شکوهی گفت: طرح نماد محوری ترین برنامه وزارت آموزش وپرورش است که برای توانمندسازی وارتقای مهارت های زندگی دانش آموزان اجرا می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد هم گفت: ۸۲هزاردانش‌آموز درهزارو۱۳۳ مدرسه استان .با مشارکت ۱۴ دستگاه اجرایی برنامه‌های نماد در قالب نظام مراقبت از دانش‌آموزان در برابر آسیب‌های اجتماعی در حال اجراست.

هادی زارع پور گفت : این طرح با هدف توانمندسازی دانش‌آموزان در مقابل آسیب‌های اجتماعی در مدارس اجرا می‌شود.

غریب پور دادستان دنا هم گفت: طرح نماد فرصتی برای تقویت نظام پذیری و احترام به جامعه و تحقق آن مستلزم مشارکت ادارات متولی است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هم گفت: برای اجرای طرح کارگاه‌های آموزشی برای خانواده‌ها معلمان و دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

سید بهاء الدین ملک حسینی افزود اجرای طرح نماد با مشارکت اولیا و مربیان دانش آموزان و دستگاه‌های متولی فرصتی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و تقویت مراقبت از دانش‌آموزان در برابر آسیب هاست

ابراهیم ریاضی رئیس آموزش و پرورش دنا هم گفت: ۴ هزار دانش‌آموز و ۶۰ آموزشگاه دنا زیر پوشش این طرح قرار گرفتند.

همچنین در این آیین رئیس اداره مراقبت های وزارت اموزش و پرورش عین الله طیموری به ایراد سخنرانی پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار