نام مشتری‌های مطرح اله‌یار صیادمنش لو رفت

تهران (پانا) - یک سایت معتبر ترکیه‌ای در گزارشی مدعی شد که الله‌یار صیادمنش در پایان فصل به همکاری با زوریا پایان خواهد داد و به تیمی مطرح در اروپا می‌رود.

کد مطلب: ۱۲۲۹۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
نام مشتری‌های مطرح اله‌یار صیادمنش لو رفت

به گزارش fotomac ، اله‌یار صیادمنش فصل گذشته توسط فنرباغچه به زوریا در لیگ برتر اوکراین قرض داده شد، توانست با فوتبالی که بازی می‌کند در اروپا نامی برای خود دست و پا کند و به زوریا جانی دوباره بدهد.

با مشخص شدن اینکه زوریا قصد ندارد بند خرید 3 و نیم میلیون یورویی او را فعال کند، اخبار نقل و انتقالات درباره اله‌یار صیادمنش همچنان ادامه دارد. در حالی که مشخص بود شاختار دونتسک از قبل او را می‌خواست و مشتری خرید این بازیکن بود، اما گفته می شود باشگاه‌های جدیدی وارد لیست مشتری‌های این مهاجم 20 ساله شده‌اند.

از سوی دیگر مطبوعات بلژیکی در گزارشی اختصاصی برای اله‌یار صیادمنش به استعدادهای این مهاجم جوان پرداختند و اشاره کردند که استعداد این بازیکن پس از انتقال احتمالی اندرلخت می‌تواند بیشتر از پیش بالا برود. اندرلخت که منابع مالی قابل توجهی در اختیار دارد می‌تواند نام‌های مهمی را به تیم خود اضافه کند و انتظار می رود اله‌یار صیادمنش یکی از آنها باشد البته اسپورتینگ لیسبون هم در حال حاضر علاقه زیادی به خرید او دارد.

در حال حاضر اندرلخت نامزد شماره یک خرید اللهیار است و در کنار اندرلخت، پی‌اس‌وی آیندهوون و تورینو و شاختار از باشگاه‌های علاقه مند به اله‌یار صیادمنش هستند که در لیست 60 استعداد جوان فوتبال جهان در سال 2018 قرار داده شده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار