برگزاری نشست مشترک مدیر سازمان دانش آموزی و معاون جمعیت هلال احمر استان مرکزی

خبرگزاری پانا: نشست مشترک مدیر سازمان دانش آموزی و معاون جمعیت هلال احمر استان مرکزی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، در این جلسه که به استناد تفاهم نامه فیمابین سازمان دانش آموزی و جمعیت هلال احمر استان مرکزی برگزار شد، مدیر سازمان دانش آموزی استان مرکزی گفت: این تفاهمنامه در خصوص برنامه های مشترک این دو سازمان طی سال تحصیلی جدید منعقد شده است.

عباس بشیری با اعلام ساماندهی کانون های دانش آموزی در مدارس طی سال تحصیلی جدید و آمادگی مدیریت دانش آموزی استان در خصوص برگزاری هر چه بهتر این برنامه ها، افزود: سازمان هلال احمر استان مرکزی یکی از تشکل های تاثیر گذار در آموزش و پرورش می باشد.

مدیر دانش آموزی استان استان مرکزی در خصوص موضوع آموزش مربیان، برگزاری همایش یکروزه و تشکیل کارگاههای آموزشی جهت ارتقاء سطح مهارتی مربیان کانونهای دانش آموزی مدارس، تدوین و تهیه سرفصل های آموزشی مواردی را مطرح کرد.

معاون جوانان هلال احمر استان مرکزی نیز با اشاره به تمایل خوب فیمابین این دو دستگاه نسبت به موارد مطرح شده، قول مساعدت و همکاری لازم را داد.

اشتری با توجه به محدودیت اعتبارات، شکیل جلسه یکروزه مربیان و برگزاری کارگاههای آموزشی را از اولویت های مهم جمعیت هلال احمر عنوان کرد.

وی در خصوص سرفصل آموزشی و تهیه منابع نیز گفت: با شروع سال تحصیلی منابع مورد نیاز مربیان در قالب، کتاب، جزوه و بروشورهای آموزش در اختیار ایشان قرار گیرد.

گفتنی است در پایان همکاری و تعامل و هم پوشی دو سازمان از جمله مواردی بود که مورد تاکید طرفین قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار