رییس بهزیستی ملارد تأکید کرد:

اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز اقامتی ویژه کارتن‌خواب‌ها

ملارد(پانا) - با توجه به آغاز فصل سرما و لزوم ساماندهی افراد کارتن‌خواب و مجهول‌الهویه و همچنین رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مربوط به شیوع بیماری کرونا، از مراکز اقامتی میان‌مدت بازدید شد.

کد مطلب: ۱۲۲۹۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز اقامتی ویژه کارتن‌خواب‌ها

به گزارش روابط‌ عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضمن تقدیر از همکاری مراکز اقامتی میان‌مدت بویژه در اجرای طرح اسکان و ساماندهی افراد کارتن‌خواب در فصل سرما، گفت: علاوه بر رعایت تمامی موارد مندرج در دستور‌العمل‌ها توسط مراکز و نظارت بر آن توسط مسئولین و کارشناسان باید همواره موارد بهداشتی با دقت انجام شود، زیرا تزریق واکسن بدون انجام موارد بهداشتی بی‌اثر است.

میثم اکبری، مسئول حراست بهزیستی ملارد نیز با تأکید بر اهمیت انجام تمامی موارد دستورالعمل‌های سازمان در مراکز غیردولتی، گفت: بازدیدهای دوره‌ای توسط مسئولین با هدف بررسی خدمات و شرایط این مراکز و به جهت ارائه خدمات هرچه بهتر به جامعه هدف توسط این مراکز صورت می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: این بازدیدها در تمامی ماه‌های سال در ساعات اداری و بصورت شبانه جهت بررسی شرایط خدمت‌رسانی مراکز انجام می‌شود، ولی با توجه به آغاز فصل سرما و لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های مختلف در خصوص گرمایش مناسب محیط و ساماندهی افراد، انجام بازدیدها از اهمیت بسیار بالاتری برخوردار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار