مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش در شیراز:

فرایند اخذ مجوز در مراکز غیردولتی تسهیل می‌شود

شیراز(پانا) - مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش از تسهیل فرایند اخذ مجوز در مراکز غیردولتی خبر داد و گفت دستورالعمل تاسیس و توسعه مراکز غیردولتی در شورای سیاستگذاری برای تسهیل و مانع‌زدایی در اخذ مجوز در حال بررسی است.

کد مطلب: ۱۲۲۸۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
فرایند اخذ مجوز در مراکز غیردولتی تسهیل می‌شود

سعید صالح در نشست با جمعی از مدیران و موسسان مراکز غیردولتی در شیراز گفت: ستاد ملی کرونا از سال 98 تسهیلاتی را برای جبران خسارات مراکز غیردولتی در دوران کرونا در نظر گرفت که این مبلغ با توجه به نیروهای شاغل در هر مرکز متفاوت بوده است.
مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: وضعیت مراکز غیردولتی در فارس مطلوب بوده و وجود مدارس غیردولتی احداث شده از نقاط قوت این استان به شمار می‌آید.
صالح ادامه داد: افزایش شهریه مدارس غیردولتی در سال جاری با توجه به شرایط هر استان و شهرستان متفاوت بوده است و میانگین این افزایش در کشور 32 درصد بوده است.
وی اضافه کرد: بیش از 30 سال از تاسیس مراکز غیردولتی می‌گذرد و از مهمترین شاخصه‌های این مراکز مشارکت مردم در نظام آموزشی کشور و امر تعلیم و تربیت بوده است.
مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: بخش غیردولتی دارای انعطاف خوبی است و این انعطاف موجب اشتغال بسیاری از جوانان تحصیل‌کرده کشور در این مراکز شده است.
صالحی اظهار کرد: تدوین و توسعه شیوه‌های مدرن و جدید آموزشی و اجرا در مراکز غیردولتی از دیگر مزایا و شاخصه‌های مثبت مراکز غیردولتی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار