تجمع ضداستکباری مردم قم در روز 13 آبان

قم(پانا)- مردم ولایتمدار قم با تجمع پرشور خود در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر حضرت معصومه(س)، خشم و انزجار خود را از نظام سلطه و آمریکای جهانخوار نشان دادند.

کد مطلب: ۱۲۲۸۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
تجمع ضداستکباری مردم قم در روز 13 آبان

مردم انقلابی و ولایتمدار قم بخصوص دانش آموزان و معلمان، در روز 13 آبان که به احترام شهدای دانش آموز سال 1357، روز دانش آموز نامگذاری شده است، در تجمع باشکوه مردمی و ضداستکباری در صحن امام رضا(ع) حضور پیدا کردند و خشم و انزجار خود را از نمادهای ظلم و استکبار در سرتاسر جهان و بویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی ابراز کردند.

در این تجمع مردمی و پرشور «حمیدرضا شیخ الاسلام» مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، «ناصر حمزه ای» معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، «رسول ملایی» مدیر سازمان دانش آموزی قم و تعدادی از کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش، همچنین «علی اکبر شفیعی» مسئول سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی قم و جمعی دیگر از مسئولان حضور داشتند.

شرکت کنندگان در مراسم امروز بخصوص نوجوانان دانش آموز با در دست داشتن پلاکاردها، دست‌نوشته ها و تصاویری مبنی بر اعلام انزجار از اعمال ددمنشانه آمریکا و رژیم صهیونیستی در سرتاسر جهان، خشم و کینه انقلابی خود را از آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان دادند و بر عزم خود در تبعیت از رهنمودهای ولایت، حرکت در مسیر شهدا و همت جهادی در خدمت به مردم تاکید کردند.

این مراسم با سخنرانی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و اجرای گروه سرود همراه بود و در پایان، بندهای قطعنامه پایانی مراسم، با فریادهای تکبیر حاضران قرائت شد.

مشابه همین مراسم نیز در دیگر بخش های قم برپا شد و شرکت کنندگان با طنین فریادهای الله اکبر، از نمادهای استکباری بیزاری جسته و یاد و خاطره شهدا بخصوص شهدای دانش آموز را گرامی داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار