برگزاری آیین نواختن زنگ استکبارستیزی در شهرستان شیروان

شیروان(پانا) - زنگ استکبارستیزی با حضور جمعی از مسئولان، فرهنگیان و دانش‌آموزان شیروان به صورت نمادین در محل آموزشگاه شهدای فرهنگی این شهرستان نواخته شد.

کد مطلب: ۱۲۲۸۰۷۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین نواختن زنگ استکبارستیزی در شهرستان شیروان

معاون فرماندار شهرستان شیروان در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا به ویژه شهدای ۱۳ آبان گفت: آنچه که نظام اسلامی را زنده نگه داشته، اتحاد و همدلی همه مردم است.

سید وحید میرزا محمدزاده افزود: شما دانش آموزان عزیز سرمایه های اجتماعی و سیاسی آینده نظام جمهوری اسلامی ایران هستید و با حضور در همه صحنه ها و هوشیاری شما عزیزان است که توطئه های دشمنان خنثی می شود.

وی گفت: امیدواریم که به زودی ریشه استکبار جهانی از دنیا کنده و صلح و صفا بین همه مردم دنیا برقرار شود.

معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان نیز در این آیین گفت: شهرستان شیروان ۱۰۵ شهید دانش آموز را در دوران دفاع مقدس و برای ماندگاری انقلاب اسلامی تقدیم این نظام کرده است.

مظفر نادری از برگزاری بزرگترین اجتماع دانش آموزی در ساعت 10 صبح روز 13 آبان، در محل میدان انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: روز جمعه نیز دانش آموزان این شهرستان با حضور در نماز جمعه میثاق خود را با ولایت پیوند خواهند زد.

مجید نیکویان یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس نیز با بیان خاطراتی از دوران ۸ سال جنگ تحمیلی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: هر زمان که با اراده و ایمان با خدای خود عهد و پیمان ببندیم، خداوند هدایتی به ما می دهد که می توانیم در همه زمینه ها موفق باشیم، بنابراین امروز هم باید همه ما با شهدای گرانقدر پیمان بسته تا راه آنان را ادامه دهیم.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران هم‌اکنون در بسیاری از مجامع علمی، آموزشی، اقتصادی، هسته‌ای و... جزو ۱۰ کشور برتر دنیا است.

قرائت قرآن توسط قاری نوجوان و دانش‌آموز ممتاز حسین نیک فهم، بیان قرائت وصیت نامه دانش آموز شهید صبوری توسط دانش آموز علی زرهرن از دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی و فرزند شهید گرانقدر مدافع حرم، شهید مرتضی زرهرن از دیگر برنامه های این آیین بود.

خبرنگار ام البنین ملا علی نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار