توسعه عدالت آموزشی، سرلوحه اقدامات و برنامه‌های تعلیم و تربیت خراسان‌رضوی است

مشهد(پانا) - با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی در شهرستان زبرخان، دبستان شهید کمالی شهر اسحاق آباد که با مشارکت بنیاد برکت احداث شده به بهره‌برداری رسید و وی بیان کرد توسعه عدالت آموزشی، سرلوحه اقدامات و برنامه‌های تعلیم و تربیت خراسان‌رضوی است.

کد مطلب: ۱۲۲۷۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
توسعه عدالت آموزشی، سرلوحه اقدامات و برنامه‌های تعلیم و تربیت خراسان‌رضوی است

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، قاسمعلی خدابنده در آیین افتتاح این دبستان بابیان این که عدالت آموزشی سرلوحه اقدامات و برنامه های آموزش و پرورش استان است و خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته از سوی اداره کل نوسازی مدارس و مشارکت خیرین شاهد توسعه ساخت و ساز فضاهای آموزشی و پرورشی در استان هستیم.

وی افزود: خیرین گرانقدر سال گذشته بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در آموزش و پرورش استان مشارکت داشتند و امسال هم تا پایان شهریور شاهد مشارکت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین در ساخت پروژه های آموزشی و پرورشی بودیم که جای تقدیر دارد.

خدابنده تصریح کرد: با همین تلاش ها خوشبختانه درصد مدارس تخریبی استان ۱۱ درصد کاهش داشته و به رقم ۱۹ درصد رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین ادامه داد: سرانه آموزشی استان هم از ۴/۲ دهم به ۴/۳ دهم متر مربع رسیده است اما قطعا با توجه به آمار بالای دانش آموزی استان هنوز برای رسیدن به شرایط ایده آل فاصله داریم.

سید یحیی سلیمانی، فرماندار شهرستان زبرخان هم در این مراسم با بیان این که تمامی برنامه ها در راستای محرومیت زدایی بوده است و در شرایطی که دولت از لحاظ بودجه و اعتبارات در سخت ترین دوران بوده اظهار کرد: تلاش کردیم با بهره گیری از ظرفیت سایر بخش ها بویژه خیرین در راستای توسعه همه جانبه شهرستان گام برداریم.

وی با تمجید از فعالیت و اقدامات صورت گرفته در حوزه آموزش و پرورش شهرستان افزود: خوشبختانه با برنامه ریزی خوبی که در سنوات اخیر از سوی آموزش و پرورش شهرستان صورت گرفته شاهد رشد علمی و پرورشی و کسب توفیقات زیادی از سوی دانش آموزان شهرستان بوده ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار