پدافند غیرعامل راهبرد اصلی مقابله با تهدیدات است

تهران ( پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۵؛ در جلسه پدافند غیرعامل منطقه، بر لزوم توجه ویژه به مسئله پدافند غیرعامل در تمام سطوح و لایه های جامعه، تاکید کرد و کاهش آسیب‌پذیری جامعه و ارتقاء پایداری ملی را مهمترین ثمره پدافند غیرعامل در یک جامعه دانست.

کد مطلب: ۱۲۲۷۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد
پدافند غیرعامل راهبرد اصلی مقابله با تهدیدات است

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه5، جلسه پدافند غیرعامل، با حضور یداله شهبازبیگی؛ مدیر منطقه و شورای معاونین در دفتر مدیریت آموزش و پرورش منطقه برگزار شد.

در این جلسه شهبازبیگی، در سخنانی گفت: پدافند غیرعامل، صلح آمیزترین، اثربخش ترین، پایدارترین و کم هزینه ترین روش دفاعی است که بسترهای امنیت، پایداری و اقتدار ملی را فراهم می کند.

وی افزود: پدافند غیرعامل به عنوان راهبرد اصلی و مهم و اساسی مصون سازی و بازدارندگی کشور در مقابل انواع تهدیدات دشمنان است به همین دلیل یکی از مهمترین برنامه های امنیت ملّی و داخلی هر کشوری است.

وی با توجه به شروع هفته پدافند غیرعامل تصریح کرد: هفته پدافند غیرعامل فرصت مغتنمی است، تا مسئولین در تمام رده ها، این اصل بسیار اساسی و مهم را مورد توجه ویژه قرار دهند. بدیهی است که مهمترین ثمره این امر، کاهش آسیب پذیری جامعه و ارتقاء پایداری ملی است و مدیریت بحران در شرایط ویژه را تسهیل می کند.

در پایان شهباز بیگی گفت: ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل (هشتم تا چهاردهم آبان ماه) که امسال با شعار «ایران پایدار» اجرا می‌شود، از خداوند متعال برای تمامی فعالان این حوزه و کسانی که با تلاش و خودباوری در توسعه پدافند غیرعامل، نقش ارزنده‌ای ایفا می‌کنند، دوام توفیق و عزت مستدام مسئلت می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار