توزیع 5 هزار عدد گوشی و تبلت بین دانش‌آموزان نیازمند اردبیلی در سال تحصیلی گذشته

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت با توزیع 5 هزار عدد گوشی و تبلت بین دانش‌آموزان نیازمند در سال تحصیلی گذشته، 17 درصد از نیاز این استان تامین شده است.

کد مطلب: ۱۲۲۷۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 5 هزار عدد گوشی و تبلت بین دانش‌آموزان نیازمند اردبیلی در سال تحصیلی گذشته

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، احمد ناصری،مدیرکل آموزش و پرورش استان، در جلسه "طرح هدایت"طی سخنانی ضمن تشکر از خیرین و نهادهایی که در اجرای این طرح به کمک دانش آموزان نیازمند این استان شتافتند، اظهار کرد: در سال تحصیلی گذشته با نیاز سنجی که انجام شد، از بین 229 هزار و 378 نفر دانش آموز استان، 31 هزار نفر دانش آموز نیازمند شناسایی شد که موفق شدیم با اعتبارات آموزش و پرورش و با همکاری مجمع خیرین استان، بانک های مسکن و ملت، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی ره، مرکز آمار و بسیج، 17 درصد از 83 درصد، نیاز استان را تامین کنیم.

وی با بیان اینکه مدارس از نیمه آبان ماه بصورت حضوری برگزار خواهند شد، بیان کرد: هر چند شدت نیاز به تجهیزات هوشمند دانش آموزی از حالت اضطراری خارج شده است ولی با توجه به اینکه شبکه آموزشی شاد همچنان بعنوان مکمل آموزشی مورد استفاده قرار خواهد گرفت، بنابراین نیاز به تجهیزات هوشمند دانش آموزی از جمله گوشی و تبلت همچنان وجود دارد و باید برای توسعه عدالت آموزشی در مدارس با همکاری خیرین استان تلاش کنیم.

محمد شفایی،دبیر طرح هدایت استان نیز در این جلسه گفت: در سال تحصیلی جدید نیز در تلاشیم تا دانش آموزان نیازمند را شناسایی کنیم و با تامین منابع از نهاد های خیر نیاز آنان را برطرف کنیم.

وی بیان کرد: تا کنون با همکاری آموزش و پرورش نواحی و مناطق 14 هزار و 247 نفر دانش آموز نیازمند شناسایی شده است.

دبیر طرح هدایت استان در بخش دیگری از سخنانش از برپایی 4 پویش اولیا خردمند، حامی هوشمند(امور بانوان)، من حاضرم ( سازمان دانش آموزی) و نظم هوشمند(بسیج دانش آموزی) برای تامین تجهیزات هوشمند دانش اموزی خبر داد.

عسلی صاف، نماینده اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان نیز از اهدای 291دستگاه گوشی و تبلت از سوی مجمع خیرین استان در سال تحصیلی گذشته خبر داد و گفت: امسال نیز 3 میلیارد تومان اعتبار نقدی و 3 میلیارد و 700 میلون تومان اوراق برای خرید تبلت و گوشی به استان اردبیل ابلاغ شده است.

پرویز اصغری،مدیرسازمان دانش آموزی استان نیز گزارش مبسوطی از اهم اقدامات این سازمان در خصوص اجرای هرچه بهتر و مطلوبتر پویش (من حاضرم) به منظور تهیه گوشی وتبلت برای دانش آموزان نیازمند در سراسر این استان ارایه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار