«جنایت بی‌دقت» اکران عمومی خود را در فرانسه آغاز می‌کند

تهران (پانا) - اکران عمومی فیلم «جنایت بی دقت» به کارگردانی شهرام مکری از چهارشنبه سوم نوامبر (۱۲ آبان) در فرانسه آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۲۷۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
«جنایت بی‌دقت» اکران عمومی خود را در فرانسه آغاز می‌کند

کمپانی « Damned Films» که پخش این فیلم را در فرانسه برعهده دارد با اعلام این خبر که تاکنون دو فیلم از این کارگردان را در سینماهای فرانسه به نمایش گذاشته و «جنایت بی‌دقت» سومین اثری است که از این فیلمساز به اکران عمومی درمی‌آورد؛ ابراز خوشحالی کرد که با این کار در معرفی این فیلمساز به مخاطبان فرانسوی نقش موثری ایفا کرده است.

«جنایت بی‌دقت» علاوه بر پاریس در یازده شهر دیگر فرانسه هم به نمایش گذاشته می‌شود و در شب افتتاحیه، «بامشاد پوروالی» از منتقدان ایرانی ساکن پاریس به معرفی فیلم برای مخاطبان خواهد پرداخت. «یوهان کورنو» مدیر کمپانی Damned Films با توصیف شرایط رقابتی سخت برای اکران فیلم‌ها بعد از تعطیلی‌های مکرر می‌گوید: «اکران برای فیلم‌هایی مثل «جنایت بی‌دقت» با پیچیدگی‌های فیلم‌نامه، سخت‌تر هم هست و خوشحالم که توانسته‌ام در وضعیت دشوار این بازار، فیلم را بر پرده‌ سینماها بیاورم.» این مدیر کمپانی ابراز امیدوار کرد که بتواند به تدریج به سینماهاى نمایش دهنده فیلم اضافه کند.

«جنایت بی‌دقت» به تهیه‌کنندگی نگار اسکندرفر محصول «موسسه فرهنگی هنری کارنامه» است.

این فیلم تا کنون تجارب موفقی را در نمایش‌های بین‌المللی پشت سر گذاشته است. نسرین میرشب از کمپانی دریم‌لب پخش و توزیع بین المللی آن را از سال ۲۰۲۰ با حضور در جشنواره ونیز، آغاز کرد و فیلم پس ازآن علاوه بر حضور در جشنواره های متعدد، جوایز مختلفی کسب کرد. در حال حاضر حق پخش این فیلم در کشورهای نظیر آمریکا، کانادا، ایتالیا، سویس،‌ اتریش، آلمان و فرانسه به کمپانی‌های مختلف واگذار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار