مراسم تکریم فرماندهان واحد دانش‌آموزی کاشمر برگزار شد

کاشمر(پانا) - همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی، مراسم تکریم و معارفه فرماندهان واحدهای بسیج دانش‌آموزی کاشمر در محل مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۷۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تکریم فرماندهان واحد دانش‌آموزی کاشمر برگزار شد

حجت الاسلام جواد طاهری امام جمعه کاشمر در مراسم معارفه فرماندهان بسیج دانش آموزی ضمن تشکر از فرماندهان سال قبل گفت: فرمانده بودن توفیقی است که نصیب هر کسی نمی‌شود، زمانی که این امر بر دوش ما است باید به بهترین نحو آن را به پایان برسانیم و فروتنی و شکستن نفس در این راه از مهمترین فضایل انسانی است.

وی افزود: اخلاق نیکو یکی از صفات پسندیده در اسلام و از شیوه های مطلوب جاذبه دینی و فضایل انسانی است. برای نیروهای بسیجی که با مردم ارتباط دارند این موضوع حائز توجه است. خوش رفتاری و اخلاق نیکو به عنوان یک رفتار مطلوب در میان نیروهای بسیجی رایج است.

این مراسم صبح امروز ، باحضور امام جمعه شهرستان و فرمانده نیروی انتظامی و فرمانده کل سپاه شهرستان و دیگر مسئولان و همچنین فرماندهان واحد بسیج دانش آموزی دبیرستان های متوسطه ۲ دخترانه و پسرانه، با اجرای برنامه های متنوع و اهدای لوح تقدیر و جوایز و خواندن میثاق نامه بسیج دانش آموزی برگزار شد.

خبرنگار: سارا سلمانیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار