مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر:

انجمن های اولیاء ومربیان می توانند یاریگر وحامی مدارس باشند

دیر(پانا)_ مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر گفت: انجمن های اولیاء ومربیان در مدارس یاریگروحامی مدارس هستندو هرچه کیفیت کاری آنها بالاتر باشد عملکرد مدارس نیز بهتر خواهدشد.

کد مطلب: ۱۲۲۶۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
انجمن های اولیاء ومربیان می توانند یاریگر وحامی مدارس باشند

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دیر ، احمد عبدالله زاده مدیر آموزش و پرورش در هفته پیوند اولیا و مربیان اظهارکرد: اولیا از ارکان اساسی و بسیار مهم آموزش و پرورش می باشند که تعامل و ارتباط دوسویه شما زمینه ساز تحقق اهداف والای آموزش و پرورش خواهد شد.

وی بیان کرد: یکی از ارکان مدرسه، شورای مدرسه است که نماینده انجمن اولیا و مربیان نیز باید حضور داشته باشد ونقش ایفا کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر ادامه داد: اعضای انجمن اولیا و مربیان با اتحاد فکری و هدفمند با ایجاد هم افزایی می توانند انقلابی در کانون مدرسه ایجاد کند‌.

عبدالله زاده ضمن اشاره به اهمیت جایگاه انجمن اولیا و مربیان، کارکردهای انجمن در مدارس، گفت؛حمایت معنوی و فکری از ملزومات حضور اعضای انجمن اولیا و مربیان بوده که می‌تواند با ارائه نقشه راه و ایده های نوین کمک یار مدرسه باشند.

وی خاطر نشان کرد: انجمن اولیا و مربیان در تصمیمات و در پیشبرد اهداف مدرسه موثر بوده و باید همگام با مدیر و اعضای کادر مدرسه باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر گفت : آموزش و پرورش تنها نهادی است که با کل جامعه در ارتباط است و به دلیل وسیع بودن این ارتباط دارای پیچیدگی های فراوانی است که جز با مشارکت دو سویه و متقابل اولیا این پیچیدگی، تسهیل نمی گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار