به مناسبت گرامیداشت هفته آزمایشگاهی برگزار می‌شود

مسابقات استانی آزمایشگاه علوم با محوریت تهیه فیلم کوتاه در ایلام

ایلام(پانا) - مدیر پژوهش‌سرای فرهیختگان ایلام اعلام کرد مسابقات استانی آزمایشگاه علوم برای همه پایه‌های تحصیلی طراحی شده و دانش‌آموزان می‌توانند یافته‌های آزمایشگاهی مفاهیم کتاب درسی خود را طبق شیوه‌نامه برای دبیرخانه ارسال کنند.

کد مطلب: ۱۲۲۵۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات استانی آزمایشگاه علوم با محوریت تهیه فیلم کوتاه در ایلام

سید سعدالله نبوی نژاد، عنوان کرد: دانش آموزان همه پایه های تحصیلی ابتدایی دوره دوم و متوسطه اول و دوم، تا ۱۸ آبان مهلت دارند آثار خود را در قالب فیلم طبق شیوه نامه آماده و به دبیرخانه مسابقه از طریق شاد به آیدی (pjilam97_1 ) ارسال کنند.
مدیر پژوهش سرا با تاکید بر نقش فعالیت های آزمایشگاهی در فرآیند آموزش به همکاران آموزشی و معلمان استان پیشنهاد داد: دانش آموزان را بیشتر به فعالیت های آزمایشگاهی ترغیب و هدایت کنند و درصورت امکان بخشی از نمره مستمر درس علوم را به این فعالیت اختصاص دهند.

لازم به ذکر است این مسابقات که اولین دوره مسابقات آزمایشگاهی در استان محسوب می شود، با همت گروه درسی علوم تجربی و انجمن معلمان فیزیک استان ایلام، پژوهش سراهای فرهیختگان ایلام، راه اندیشه دهلران، پژوهش سرای آبدانان و خوارزمی چوار برگزار می شود و هدف آن گرامیداشت هفته آزمایشگاه و نقش و اهمیت جایگاه آزمایشگاه در یادگیری دانش آموزان است.

لینک زیر جهت دسترسی کامل به اطلاعات مسابقه و شیوه نامه نهایی مسابقات هفته آزمایشگاهی است. http://psi1.ir/(laboratory_competitions

خبرنگار: روژین باقرنژادیان و امیررضا نظری فر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار