کمک ۵۰۰ میلیونی یک جراح به خرید تجهیزات کمک آموزشی مدارس در روستای مرزی قلیچ آباد کلات

کلات(پانا) -‍ مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلات از کمک ۵۰۰ میلیون ریالی حسن هنرور قلیچ آباد، جراح و متخصص گوش،حلق و بینی جهت خرید تجهیزات کمک آموزشی به مدارس روستای مذکور خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد
کمک ۵۰۰ میلیونی یک جراح به خرید تجهیزات کمک آموزشی مدارس در  روستای مرزی قلیچ آباد کلات

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش کلات، با پیگیری های صورت گرفته و مذاکره تلفنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان با خیر نیک‌اندیش، حسن هنرور، جراح و متخصص گوش، حلق و بینی، وی مبلغ ۵٠٠ میلیون‌ ریال جهت خرید تجهیزات کمک آموزشی به آموزشگاه های روستای قلیچ آباد که زادگاه این خیر عزیز است، اهدا کرد تا در راستای بهبود فرآیند آموزشی و استمرار آموزش‌های بهتر به دانش آموزان، قدم خیری برداشته شود.

رمضان پروانه، یکی از موضوعات مهم دیگر را که باید در دستور کار قرار گیرد، ساخت مدرسه ۶ کلاسه در این روستا دانست و افزود: با توجه به فرسودگی بنای آموزشگاه های فعلی، مصمم هستیم با مساعدت خیرین عزیز فضای جدید استانداردی در روستای قلیچ آباد احداث کنیم.

هنرور نیز در این گفتگو ضمن ابراز خرسندی و تشکر از دغدغه مندی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در جهت رفع نیازهای آموزشی، پرورشی و عمرانی در این روستای مرزی، قول مساعد برای پیگیری در این زمینه داد که پس از قطعیت موضوع، آگاهی رسانی لازم به مردم شهرستان و روستای مذکور انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار