زنگ استکبارستیزی در مدارس استان بوشهر نواخته می‌شود

بوشهر(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت همزمان با سراسر کشور در روز چهارشنبه 12 آبان زنگ استکبارستیزی در مدارس استان بوشهر نواخته می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۲۴۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
زنگ استکبارستیزی در مدارس استان بوشهر نواخته می‌شود

علی موحدی گفت: روز دانش‌آموز، تسخیر لانه جاسوسی و روز مبارزه با استکبار جهانی، سالروز تبعید حضرت امام(ره)، شهادت شهید محمدحسین فهمیده و هفته بسیج‌ دانش‌آموزی و سالروز تاسیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی سبب شده است تا 13 آبان به یک روز تاریخی و سرنوشت ساز در جمهوری اسلامی تبدیل شود.

وی گفت: 13 آبان فرصت ارزشمندی است تا دانش‌آموزان با نقش و مسئولیت خود در گام دوم انقلاب آشنا شوند.

موحدی با بیان اینکه زنگ استکبارستیزی در روز چهارشنبه 12 آبان در مدارس استان نواخته می‌شود، اظهار کرد: راهیپمایی گرامیداشت یوم الله 13 آبان در روز پنج شنبه متناسب با رنگ بندی کرونایی شهرها و دستورالعمل‌های ستاد کرونا برگزار می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: عطرافشانی گلزار شهدا، کرسی های آزاداندیشی، ویژه برنامه های تشکلات سازمان دانش آموزی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، تولید و انتشار محتوا در شبکه شاد و برگزاری شب شعر و خاطره و تجلیل از دانش آموزان تراز انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های گرامیداشت 13 آبان در مدارس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار