مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

پیوند اولیا و مربیان، همکاری دو نهاد اصلی تربیت یعنی خانه و مدرسه است

بهارستان یک(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان به مناسبت گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان، طی سخنانی پیوند اولیا و مربیان را همکاری دو نهاد اصلی تربیت یعنی خانه و مدرسه دانست .

کد مطلب: ۱۲۲۳۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
پیوند اولیا و مربیان، همکاری دو نهاد اصلی تربیت یعنی خانه و مدرسه است

مصطفی کلانتری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان به مناسبت گرامی‌داشت هفته پیوند اولیا و مربیان عنوان کرد: هفته پیوند، نماد همدلی و همراهی، مشارکت و همکاری دو نهاد اصلی تربیت یعنی خانه و مدرسه است، و زیرساخت مشارکت خانه و مدرسه برای توسعه کمی و کیفی آموزش و پرورش دانش‌آموزان انجمن اولیاء و مربیان است.

وی تصریح کرد: به کمک این بستر قانونمند و مبتنی بر مشارکت مشورتی، فکری و مهارتی اولیاء و مربیان و تبیین نقش و جایگاه خانواده در آموزش و پرورش می‌توان در مسیر پیشرفت و توسعه علمی گام برداشت.

کلانتری بیان کرد: نظر به اهمیت جایگاه رفیع خانواده در تربیت فرزندان در درجه‌ اول و اهمیت و نقش سازنده‌ مدرسه در پرورش روح علمی و معرفتی آنان؛ هفته پیوند اولیا ومربیان را گرامی می‌داریم و امیدواریم که تمامی مدیران و آموزش و پرورش در راس آن بتوانند زمینه‌های همسویی و همراهی اولیاء و مربیان را در پیشبرد اهداف تربیت شش ساحتی بیش از پیش فراهم کنند و با وجود شرایط شیوع بیماری کرونا شاهد پیوند میان خانه و مدرسه و شکوفایی و سربلندی فرزندان این مرز و بوم باشیم.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار