نشست‌های «جایگاه ادبیات نمایشی در رادیو» برگزار می‌شود

تهران (پانا) - دانشگاه سوره با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، رادیو نمایش و معاونت فضای مجازی سازمان صداوسیما، سلسله نشست‌های «تحلیل ساختار محتوا و جایگاه ادبیات نمایشی در رادیو» را برگزار می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۲۳۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
نشست‌های «جایگاه ادبیات نمایشی در رادیو» برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه سوره، سلسله نشست‌های پژوهشی «تحلیل ساختار، محتوا و جایگاه ادبیات نمایشی در رادیو» به همت دانشگاه سوره، با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، رادیو نمایش و معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما، روزهای ۲۷ و ۲۸ مهرماه ۱۴۰۰ به شکل برخط در سامانه آموزشی دانشگاه سوره برگزار می‌شود.

این برنامه به مناسبت یادکرد منویات مقام معظم رهبری در زمینه هنر نمایش که در سخنرانی‌های خود، بر کارایی‌های بسیار این هنر تأکید ورزیده‌اند و از غفلت‌ها نسبت به این کارایی‌ها گله‌مند بوده‌اند، برگزار خواهد شد. همچنین به دلیل همزمانی این نشست‌ها با ورود نودانشجویان دانشگاه سوره، بر شیوه‌های کارآفرینی هنر نمایش در رسانه‌های مختلف تأکید خواهد شد. دانشجویان ضمن آشنایی با کارایی‌های هنر نمایش، زمینه‌های مختلف امکان بروز هنر خود را نیز خواهند شناخت.

از سوی دیگر ادبیات نمایشی در رادیو که با اقبال عمومی مخاطبان رادیو روبه‌روست، مورد واکاوی قرار گرفته و ضمن آسیب‌شناسی، کوشیده خواهد شد تا بسترهای جدید این هنر برای علاقه‌مندان معرفی شود.

دانشگاه سوره در راستای وظایف آموزشی و پژوهشی خود سعی دارد تا با میزبانی این نشست‌ها، همنشینی مناسبی بین اهالی هنر، رسانه و دانشگاه پدید آورد.

در این برنامه، جمعی از اساتید دانشگاه و هنرمند با سابقه رادیو به ارائه سخنرانی خواهند پرداخت. نادر برهانی مرند، بهرام ابراهیمی، شهرام گیل‌آبادی، جواد پیشگر، ایوب آقاخانی، فرشاد آذرنیا، محسن سوهانی، امین رهبر و رامتین شهبازی سخنرانان این برنامه بوده و امیررضا نوری پرتو نیز میزبانی و دبیری جلسات را برعهده دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور و استفاده از سخنرانی‌ها به سامانه آموزشی دانشگاه سوره

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار