آئین افتتاحیه چهلمین جشنواره مسابقات فرهنگی هنری فردا در سنندج برگزار شد

سنندج(پانا)- همزمان با سراسر کشور آئین نمادین افتتاحیه چهلمین جشنواره مسابقات فرهنگی هنری فردا با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان در دبیرستان شاهد شهیده سودابه احدی ناحیه یک سنندج برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۲۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
آئین افتتاحیه چهلمین جشنواره مسابقات فرهنگی هنری فردا در سنندج برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، آئین نمادین افتتاحیه چهلمین جشنواره فرهنگی هنری فردا همزمان با روز بزرگداشت حافظ شیرازی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج، روسای ادارات فرهنگی و هنری و امور شاهد و ایثارگران اداره کل، جمعی از مسئولین فرهنگی استان، دانش آموزان و اولیا در دبیرستان شاهد شهیده سودابه احدی ناحیه یک سنندج برگزار شد.

حجت الله نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان در این مراسم با تبریک ایام مبارک ماه ربیع الاول، ابراز امیدورای کرد با عادی شدن شرایط و کنترل ویروس کرونا شور و نشاط و سرزندگی به مدارس بازگردد و شاهد بازگشایی پرشور مدارس باشیم.

نریمانی از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان قانون اساسی نظام تعلیم و تربیت نام برد و گفت: این سند مبتنی بر ساحت های شش گانه تنظیم شده و برگرفته از مکتب قرآن و تعالیم اسلامی است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار