راه‌اندازی مرکز نیکوکاری خانواده‌محور در اردبیل

اردبیل(پانا)- نخستین مرکز نیکوکاری با محوریت خانواده در اردبیل راه‌اندازی شد.

کد مطلب: ۱۲۲۲۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی مرکز نیکوکاری خانواده‌محور در اردبیل

به گزارش کمیته امداد امام خمینی (ره) اردبیل،حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان گفت: این مرکز نیکوکاری که با نام مهر محمد (ص) راه‌اندازی شده مختص مساعدت و کمک به خانواده‌های نیازمند و مستمندی است که از هیچ یک از نهاد‌های حمایتی کمکی را دریافت نمی‌کنند.
وی ضرورت همکاری چنین مجموعه‌های مردمی را با نهاد‌های انقلابی در شناسایی گروه‌های نیازمند جامعه یادآور شد و تصریح کرد: به همت خانواده مرحوم حاج محمد رشیدی شیخ احمد این مرکز نیکوکاری ایجاد شده تا با اولویت اقوام و نزدیکان کمک‌ها جمع‌آوری و در اختیار نیازمندان قرار گیرد.
مدیرکل کمیته امداد استان گفت: تمام تلاش مجموعه کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان بر این است تا با جمع‌آوری کمک‌های مردمی بخشی از دغدغه‌های خانواده‌های نیازمند را برطرف کرده و یاریگر خواسته‌ها و مطالبات آن‌ها باشد.
دشتی افزود: در استان اردبیل عمده مراکز نیکوکاری سعی می‌کنند تا به صورت منسجم و محله‌محور خدماتی را ارائه کنند که در این مرکز به صورت خانواده‌محور سعی بر این است تا نیازمندی خانواده‌های بی‌بضاعت احصا شده و در جهت تأمین آن‌ها گام‌های اساسی برداشته شود.
وی فعالیت بیش از ۵۷ مرکز نیکوکاری را در سطح استان یادآور شد و خاطر نشان کرد: از طریق این مراکز سعی می‌شود تا در مناسبت‌های مختلف نیازمندی خانواده‌ها احصا و با تأمین آن‌ها در جهت رفع مشکلات گام‌های اساسی برداشته شود.
مدیرکل کمیته امداد استان از خانواده‌های با توان مالی مناسب خواست تا با ایجاد مراکز نیکوکاری خانواده‌محور به صورت جمعی و همراه با بستگان و اقوام به کمک نیازمندان واقعی شتافته و به صورت محله‌محور یاریگر آن‌ها باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار