همزمان با سراسر کشور؛

چهلمین جشنواره فرهنگی و هنری فردا در مدارس سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد

زاهدان (پانا) - مراسم افتتاحیه چهلمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزان همزمان با سراسر کشور در سیستان و بلوچستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۲۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
چهلمین جشنواره فرهنگی و هنری فردا در مدارس سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، در این مراسم که از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با تمامی شهرستان‌ها و مناطق استان برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره فردا بستر مناسبی برای کشف، رشد و شکوفایی استعداد دانش‌آموزان خلاق در گوشه و کنار کشور است که هر سال نیز به تعداد رشته‌های این جشنواره افزود می‌شود تا دانش آموزان فرصت بیشتری برای نشان دادن استعدادهای خود داشته باشند.

رضا بامری افزود: این جشنواره یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی و هنری کشور است، چرا که میلیون‌ها دانش آموز را تحت پوشش قرار می دهد.

وی تصریح کرد: تربیت دانش آموزانی در تراز جمهوری اسلامی براساس سند تحول بنیادین مهمترین رسالت آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: اگرچه در سال گذشته، به واسطه‌ وجود ویروس کرونا و عدم حضور صددرصدی دانش‌آموزان در مدارس نتوانستیم جشنواره فردا را با شور و حال فزاینده‌ سال های پیش اجرا کنیم و به اجرای مجازی جشنواره اکتفا کردیم اما امیدواریم امسال شرایط به نحوی مهیا شود تا چهلمین دوره جشنواره هنری فرهنگی را با شور و حال سابق به شکل حضوری برگزار کنیم.

بامری کسب رتبه‌های کشوری در سی و نهمین دوره جشنواره فردا توسط دانش آموزان سیستان و بلوچستان را اتفاقی مبارک و مهم عنوان کرد و گفت: این موفقیت‌ها نشان دهنده استعداد و خلاقیت دانش آموزان این سازمان است که باید در سال تحصیلی جدید برای شکوفایی بیشتر این استعدادها برنامه ریزی و تلاش شود.

گفتنی است چهلمین جشنواره فرهنگی-هنری "فردا" همزمان با سومین جشنواره فرهنگی-هنری کانون های فرهنگی-تربیتی امروز همزمان با روز بزرگداشت حافظ در سراسر کشور آغاز به کار کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار