امسال برخلاف سال گذشته والدین دانش‌آموزان مشتاق بازگشایی مدارس هستند

شهرری(پانا)- رئیس اداره آموزش‌وپرورش ناحیه یک ری از تمامی مدیران ناحیه که در امر واکسیناسیون دانش‌آموزان تلاش کردند تقدیرکرد.

کد مطلب: ۱۲۲۲۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
امسال برخلاف سال گذشته والدین دانش‌آموزان مشتاق بازگشایی مدارس هستند

محسن نوروزیان، رئیس اداره آموزش‌وپرورش ناحیه یک ری در بیان کرد: امسال با توجه به حضوری شدن مدارس وظیفه کادر مدرسه سنگین‌تر شده است و باید پیش از بازگشایی کامل مدارس تمامی مهمات مورد نیاز از جمله مواد ضدعفونی و وسایل بهداشتی و انجام کارهای دیگر برای بازگشایی را انجام بدهند.

وی تصریح کرد: از آبان ماه مدارس به تدریج به سمت‌وسوی بازگشایی می‌روند و شروع به کار می‌کنند، همچنین موضوع قابل توجه در این بحث این است که امسال اولیاء دانش‌آموزان مشتاق هستند که مدارس بازگشایی شود، اما سال گذشته با این موضوع به شدت مخالف بودند.

رحمت‌الله قاسمی‌پور، معاون تربیت بدنی اداره آموزش‌وپرورش ناحیه یک ری نیز از آمار واکسیناسیون گفت: حدود 11 مرکز تجمیعی در ناحیه یک شهرری تشکیل شده است. یک مرکز در نواحی قیامدشت، خاورشهر، امین‌آباد، جاده ‌نظامی، و 6 مرکز در محله دولت‌آباد(مروز شهر) تشکیل شد و کار خود را انجام دادند.

وی گفت: در روز پنجشنبه که اولین روز واکسیناسیون در مدارس بود، از 8صبح کار شروع شد و تا پایان روز حدود هزار و 219 نفر در این 11 مرکز واکسینه شدند و در روز جمعه هزار و 225 نفر واکسینه شدند. همچنین در پایان روز جمعه اعلام شد که واکسینه شدن دانش‌آموزان یک روز دیگر تمدید شود؛ مراکز در روز شنبه هم فعال بودند، اما متاسفانه در روز شنبه استقبال خوبی نشد و تنها 170 نفر برای واکسیناسیون مراجعه کردند.

قاسمی پور در ادامه گفت: معاون وزیر بهداشت اعلام کرده است که تا بیست‌وسوم مهر باید پایگاه‌ها فعال باشند، همچنین در اکثر مناطق مراکز بهداشتی و تجمیعی برای واکسینه شدن بوجود آمده بود که بعضی افراد در همانجا واکسن‌های خود را زده‌اند.

خبرنگار دانش‌آموز: معصومه قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار