دیدار وزیر کشور با خانواده شهدای ناجا در هفته نیروی انتظامی

تهران (پانا) - احمد وحیدی، وزیر کشور و جانشین فرماندهی کل نیروهای مسلح در امور ناجا با بیان اینکه شهیدان زنده هستند؛ عنوان کردکه، حیات جامعه در گرو گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان است.

کد مطلب: ۱۲۲۲۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار وزیر کشور با خانواده شهدای ناجا در هفته نیروی انتظامی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی وزیر کشور روز دوشنبه در بندرعباس در دیدار با خانواده شهید حسین احمدی طیفکانی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی انجام شد، افزود: خانواده های شهدا بلندگوی انقلاب هستند که از آنان ندای مبارزه با ظلم و ستم و ندای حق خواهی و توحید شنیده می شود.

وزیر کشور با بیان اینکه یاد و خاطره شهیدان نشانه حیات جامعه است؛ گفت: حیات جامعه منوط به زنده بودن یاد و خاطره شهیدان است و شهیدان چون حیات دارند برای همین وقتی نامشان مطرح شود، این حیات به جامعه هم حیات می بخشد.

وحیدی تصریح کرد: تا زمانی که یاد و نام شهیدان در خیابان ها، کوچه ها و برزن ها و جلسات مطرح باشد، این یادها حیات بخش جامعه خواهد بود.
جانشین فرمانده کل نیروهای مسلح در امور ناجا گفت: شهدا همان طور که خون شان حیات بخش بوده است یادشان هم حیات بخش است.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه جامعه نیاز به حیات و زندگی دارد؛ گفت: برای این حیات نیاز است که یاد و خاطره شهیدان همواره زنده بماند.

وحیدی با اشاره به اینکه بهترین کسانی که می توانند یاد و خاطره شهدا را گرامی بدارند؛ خانواده آنها هستند؛ برای همه خانواده شهدای این مرز و بوم آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون الهی کرد.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه داریم از خانواده شهدا تشکر کنیم، ادامه داد: اکنون هفت سال از شهادت جناب سروان شهید حسین احمدی طیفکانی می گذرد و همه ما باید به خانواده شهدا رسیدگی کنیم.

وی افزود: شهدا زنده اند و یکی از جلوه های واقعی این حقیقت در بیان خانواده شهید حسین احمدی طیفکانی احساس می شود و امید می رود فرزندان این شهید جا پای پدر خود بگذارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار