دانش‌آموز قهرمان در رشته اسکیت از آموزش و پرورش ناحیه ۳ اصفهان :

از موانع سخت زندگی به عنوان هدیه زندگی برای پیشرفت بهره ببریم

اصفهان ( پانا)- دانش‌آموز قهرمان در رشته ورزشی اسکیت در یکی از مدارس آموزش و پرورش ناحیه3 اصفهان تاکید می‌کند باید از موانع سخت زندگی به عنوان هدیه زندگی برای پیشرفت بهره برد.

کد مطلب: ۱۲۲۱۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد
از موانع سخت زندگی به عنوان هدیه زندگی برای پیشرفت بهره ببریم

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان، شهرزاد اکبری دانش آموز پایه دهم رشته تجربی دبیرستان عترت این ناحیه از قهرمانان ورزشی است.

وی در خصوص فعالیت خود عنوان کرد: از 7 سالگی به ورزش اسکیت روی آوردم و اکنون 10 سال است که این رشته ورزشی را ادامه می دهم.

اکبری تاکید کرد: از سال 1395 به مسابقات کشوری راه یافتم و دارای سکو هستم و رکورد دار ماده 5 هزار متر در رده سنی جوان کشور هستم و از سال 1399 به عنوان عضو تیم انتخابی استان اصفهان جهت انتخاب در تیم ملی شرکت کردم. خوشبختانه در ماده های 10 کیلومتری و 1000 متری به عنوان نفر دوم رده سنی جوانان در رقابت با ورزشکارانی که با اختلاف 4 سال بزرگتر از سن من بودند به رقابت پرداختم و موفق شدم که برگزیده شوم.

وی تصریح کرد: به نظر من هر مانع یا سختی در زندگی، خود یک هدیه است که انسان بتواند آن را به عنوان راهی برای پیشرفت خود استفاده کند.

این دانش آموز تاکید کرد: در پایان از مربی های عزیزم دکتر حسین حیدری و نگار همایونی که از سال 92 تاکنون نقش بسیار مهمی در موفقیت من داشتند قدردانی می کنم. همچنین از خانواده ام که همیشه یاریگر و حمایت گر من بودند ممنونم و توصیه ام به همسن و سالهای خودم این است که حتما برای سلامتی در کنار تحصیل ورزش را نیز ادامه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار