پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان با صدور پیامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی، از تلاشهای حافظان نظم و امنیت قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۲۲۱۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان به مناسبت هفته نیروی انتظامی

متن پیام «مهین منافی» بدین شرح است:

"امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم ، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می کنند و به آن اعتماد دارند." مقام معظم رهبری

آسایش و امنیت از معیارهای اساسی و نیازهای مهم هر جامعه ای است که بقای آن در سایه مجاهدتها و تلاش های نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی حاصل می شود لذا زبان و قلم قادر به توصیف فداکاری ها و ایثارگری های این عزیزان که سرافرازانه حریم امنیت کشور را پاسداری می نمایند نیست و چه بسیار مردان غیور و شهادت طلبی که در راه اسلام و برقراری و اعتلای سطح امنیت و نظم در جامعه، جان خویش را تقدیم این آب و خاک کرده و شهید راه دین و کشورگشته اند.

در این میان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همچون سایر قوا با اقتدار و صلابت، همواره در کنار مردم بوده و امنیت این گوهر گرانبها را در اقصی نقاط ایران اسلامی فراهم کرده و در این مسیر با اقدامات قاطع و به موقع خود، فضا را برای عوامل ناهنجاری نا امن کرده است.

اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به تمامی حافظان نظم و امنیت، قدر دانی خود را از تلاشهای ارزنده وعملکرد مؤثر کلیه فرماندهان، مسوولان و آحاد کارکنان ناجا به ویژه فرمانده نیروی انتظامی دراستان آذربایجان غربی که با تدبیر شایسته توانستند با تعهد و پشتکار، امنیت استان را حفظ کنند، تقدیر وتشکر می نمایم.

امیدوارم در سایه ی توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر اسلام و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دربرقراری نظم و امنیت جامعه ی ولایتمدار موفق و موید باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار