پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم به مناسبت درگذشت «محمود مدنی»

قم (پانا) - مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم در پیامی، درگذشت مرحوم «محمود مدنی» معلم و هنرمند متعهد و فعال اردوهای جهادی را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۲۲۱۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم به مناسبت درگذشت «محمود مدنی»

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، حجت الاسلام «علی لقمانپور» در پیامی، درگذشت مرحوم «محمود مدنی» پیشکسوت آموزش و پرورش و هنرمند متعهد دوران ایثار و شهادت و فعال اردوهای جهادی را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است: هنر از موثرترین راه‌های ترویج روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و بدون شک، مرحوم مدنی که در دوران حضور در واحد تبلیغات لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) با هنر خط و نقاشی خویش، در راستای ثبت ایثارگری رزمندگان اسلام گام نهاد، از شخصیت های فراموش نشدنی است که نام نیکش به جاودانگی هنر باقی خواهد ماند.
پیام افزوده است: ویژگی دیگر شخصیت مرحوم مدنی در کنار حضورش در آموزش و پرورش و سایر مراکز علمی و دانشگاهی به منظور آموزش هنر، حضور عاشقانه، مخلصانه و گرما بخش وی در اردوهای جهادی بود که وجه دیگری از این شخصیت انقلابی را برجسته می کرد.
این پیام تاکید کرده است: اینجانب مصیبت اندوهبار ارتحال این شخصیت انقلابی، ایثارگر، جهادی و هنرمند فرهیخته و متعهد را به خانواده محترم و عموم همسنگرانش تسلیت عرض می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار