رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری :

تشکل‌های دینی باید با ظرفیت‌های یکدیگر آشنا شوند

شهرری(پانا)- جلسه ساماندهی ائمه جماعت و روحانیون مدارس مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک ری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۲۱۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تشکل‌های دینی باید با ظرفیت‌های یکدیگر آشنا شوند

حجت الاسلام علی کنگرلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری، در این جلسه اظهار کرد: استفاده چند منظوره از فضای نمازخانه ها و شاداب سازی محیط نمازخانه جهت ترغیب و تشویق دانش‌آموزان به نماز و ترویج فرهنگ نماز حائز اهمیت است.

وی در ادامه بر لزوم پیگیری حضور ائمه‌ جماعات در مدارس تأکید کرد و گفت: باید شرایط را در مدارس به گونه‌ای فراهم کنیم که نماز جماعت مدارس اولویت اول ائمه جماعات باشد.

حجت الاسلام کنگرلو افزود: تشکل‌های دینی باید با ظرفیت‌های یکدیگر آشنا شوند و با ایجاد ارتباط از ظرفیت‌های هم در راستای برگزاری هرچه بهتر فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی بهره ببرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری تصریح کرد: کار ائمه جماعات مدارس صرفاً برگزاری نماز نیست اینها به عنوان مشاوران مذهبی دانش‌آموزان در اختیار مدارس هستند و با دانش‌آموزان در ارتباط هستند و باتوجه به روند آموزش مجازی باید تولید محتوای ساده، کوتاه و گیرا باشد تا بتواند بر روی مخاطبان خود تاثیر بگذارد.

در ادامه این جلسه سعیده رزاقی کارشناس قرآن، عترت و نماز اداره آموزش‌وپرورش ناحیه یک ری یکی از مهم‌ترین وظایف و فعالیت‌های روحانیون امین و ائمه جماعات مدارس را ترویج فرهنگ توسعه نماز دانست و افزود: می‌توان با بیان گذر تاریخ و داستان‌ها بصورت تهیه تولید محتوا در بستر فضای شبکه شاد و غنی‌سازی معلومات در فضای مجازی، ساخت تولید محتواهای خلاقانه دارای اهمیت ویژه‌ای در این عرصه است و با هماهنگی و اتفاق نظر شورا این فعالیت را در دستور کار قرار خواهد گرفت.

خبرنگار: مینا ادیبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار