۱۷۰ بسته «مهر تحصیلی» در زاهدان توزیع شد

زاهدان (پانا) - رییس اداره اوقاف و امور خیریه زاهدان خبر داد ۱۷۰ بسته مهر تحصیلی، همزمان با هفته وقف بین دانش‌آموزان نیازمند شناسایی شده این شهرستان از محل عواید موقوفات توزیع شده است.

کد مطلب: ۱۲۲۰۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
۱۷۰ بسته «مهر تحصیلی» در زاهدان توزیع شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام هاشم رعنایی اظهار کرد: بسته مهر تحصیلی، شامل کیف، دفتر، مداد، مدادرنگی و سایر نوشت‌افزار بود.
وی با بیان اینکه بسته‌های مهر تحصیلی، در بین دانش‌آموزان نیازمند تمامی مقاطع تحصیلی توزیع شد، افزود: این طرح در راستای سیاست حمایتی سازمان اوقاف و امور خیریه برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید در سیستان و بلوچستان اجرایی شده است.
رییس اداره اوقاف و امورخیریه زاهدان با بیان اینکه نظارت بر نحوه اجرای صحیح نیات واقفان از مهمترین رسالت‌های اوقاف و امورخیریه است، ادامه داد: بسته‌های مهر تحصیلی، طبق نیات واقفان خیراندیش تهیه و در بین دانش‌آموزان توزیع شده است.
وی گفت: بیش‌از ۴۰ ویژه برنامه فرهنگی گرامیداشت دهه وقف در نقاط مختلف این شهرستان در حال اجراست.
حجت الاسلام رعنایی اظهار کرد: ویزیت رایگان بیماران در درمانگاه‌های موقوفه، کلنگ‌زنی ساخت مسجد، برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی، برپایی محافل انس با قرآن و عیادت از هیات امنای مساجد شهرستان از مهمترین برنامه‌های دهه وقف در زاهدان است.
وی ادامه داد: همچنین دیدار با مسوولان، تجلیل از مدافعان سلامت و واقفان، برپایی همایش خادمان و توزیع بسته‌های مهر و همچنین ترویج فرهنگ وقف در شهرستان با استفاده از ظرفیت‌های ائمه جمعه از دیگر برنامه‌های این دهه در شهرستان زاهدان است.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه زاهدان دهه وقف را فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و نیکوکاری دانست و گفت: سنت حسنه وقف به عنوان یکی از زیباترین جلوه‌های کمک به خلق برخاسته از روحیه کمال‌گرا و نوعدوست انسان‌هایی است که احسان ماندگار را بهترین راه برای نیل به آرامش دنیوی و اخروی خود انتخاب کرده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: بدون تردید دهه وقف، علاوه‌بر اینکه فرصت مغتنمی برای تکریم واقفان نیکوکاری است که از سرمایه‌های مادی و معنوی خود در رفع نیازهای جامعه دریغ نورزیده‌اند می‌تواند زمان مناسبی برای ترویج فرهنگ نوع دوستی نیز باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار