با سرمایه گذاری بخش خصوصی و غیردولتی؛

افتتاح مجتمع آموزشی در مسکن مهر سمنان

سمنان (پانا) - در آغازین روزهای سال تحصیلی 1401 – 1400، مجتمع آموزشی غیردولتی شهر ادب قومس افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۲۱۹۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مجتمع آموزشی در مسکن مهر سمنان

مجتمع آموزشی غیردولتی شهر ادب قومس در زمینی به مساحت 1 هزار و 202 مترمربع، زیربنای 1 هزار و 802 مترمربع و با هزینه ای بالغ بر 4 میلیارد و 850 میلیون تومان توسط بخش خصوصی و غیردولتی در منطقه مسکن مهر شهرستان سمنان احداث شده است.

عملیات ساخت این مجتمع آموزشی غیردولتی که دارای سالن اجتماعات، نمازخانه و فضای اداری است از سال 1398 آغاز و اکنون به بهره برداری رسیده است.

آیین افتتاح این مجتمع با حضور پروفسور علی خیرالدین، مشاور علمی پژوهشی و فن آوری وزیر علوم، محمد دستورانی، مدیرکل آموزش و پرورش استان و مهدی خراسانیان، رییس شورای اسلامی شهر سمنان و برخی از مدیران برگزار شد.

دستورانی در سخنان کوتاهی با بیان اینکه این گونه اقدامات در راستای تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و با هدف توسعه مشارکت های مردمی صورت می گیرد، از تمام مؤسسان که با ساخت مدارس غیردولتی در اعتلای فرهنگ مشارکت و پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت اهتمام ورزیده‌اند، تقدیر و تشکر کرد و افزود: مدرسه، کانون اصلی یادگیری است که هویت اجتماعی دانش آموزان در آن شکل گرفته و موجب تقویت روحیه مسئولیت پذیری می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار