مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر:

مراسم شور عاطفه‌ها، فرصتی مغتنم برای عشق‌ورزی و تقسیم مهربانی است

اسلامشهر (پانا) - شور عاطفه‌ها، نقطه عطف احساسات افرادی است که شادی خود را در تقسیم‌کردن داشته‌های خود با دیگران می‌بینند و با فشردن دست آنها به گرمی لبخند شادی را در صورت آنها نظاره‌گر هستند.

کد مطلب: ۱۲۱۹۱۳۸
لینک کوتاه کپی شد
مراسم شور عاطفه‌ها، فرصتی مغتنم برای عشق‌ورزی و تقسیم مهربانی است

حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در گفت و گو با پانا و در رابطه با مراسم شور عاطفه‌ها اظهار کرد: تقارن آغاز سال تحصیلی و اربعین حسینی و برگزاری مراسم شور عاطفه‌ها فرصتی مغتنم برای عشق‌ورزی و تقسیم مهربانی با دیگر عزیزان در آستانه سال تحصیلی جدید است.

وی بیان کرد: خدا را شاکریم امسال نیز فرصتی پیش آمده که با برگزاری با شکوه این مراسم سهمی هر چند اندک در جهت رفع مشکلات دانش آموزان داشته باشیم و هدف از اجرای این برنامه آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و کمک، مسئولیت‌پذیری، ترویج روحیه نیکوکاری و نوع‌دوستی دانست.

بنار ضمن ابراز رضایت از میزان مشارکت خوب همگان از جمله، دانش‌آموزان، فرهنگیان، مسئولان، کمیته امداد و خیرین شهرستان اسلامشهر در مراسم شور عاطفه‌ها افزود: با وجود تشکیل کلاس‌ها در فضای مجازی و غیرحضوری بودن آموزش، باز هم مشارکت در این برنامه بسیار پرشور و مطلوب بودکه این نشانگر میزان خیرخواهی، نوع دوستی و عاطفه مردم مهربان ما است.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار