وزیر کشور:

دشمن با همه وجود تلاش می‌کند ملت را نا امید و نظام را تضعیف کند

نفت نخود در آش است/فرهنگ کار باید توسعه یابد /دولت باید با تمام وجود در خدمت مردم باشد / سازمان شانگهای در مقابل رئیس جمهور ایران تعظیم کرد

یاسوج (پانا) - وزیر کشور در مراسم معارفه استاندار جدید استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه حرف‌های تفرقه انگیز و شائبه انگیز در مسیر ظهور نیست عنوان کرد دشمن با همه وجود تلاش می‌کند که ملت را نا امید و نظام را تضعیف کند.

کد مطلب: ۱۲۱۸۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
دشمن با همه وجود تلاش می‌کند ملت را نا امید و نظام را تضعیف کند

احمد وحیدی با اشاره به اینکه انقلاب ما، انقلاب سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و حتی به یک مفهوم فرهنگی نیست، بلکه انقلاب ما یک انقلاب جهانی و برای ظهور است بیان کرد: همه چیز باید رنگ ببازد، برای اینکه انقلاب رنگ بگیرد. تا آنی شود که امام زمان راضی باشد.

وی افزود: اگر این عمل که انجام می دهیم مورد رضایت امام زمان (عج) باشد، کارمان درست است. در غیر این صورت باید خودمان را اصلاح کنیم.

وحیدی تصریح کرد: آنچه وظیفه ما است، تلاش بی امان و خستگی ناپذیر است. بقیه با خداوند است، خداوند قولش صادق است، مهم این است که ما در راه خدا جهاد کنیم خدا راه را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه همه مسئول هستیم و مسئولیت اجتماعی وظیفه همه است، گفت: فقط دولت مسئول نیست، نمایندگان مجلس هم مسئول هستند. همه باید از خودشان در این زمینه سئوال کند، مسئولیتی به من حقیر سپرده شده که من باید به آن عمل می‌کنم.

وحیدی بیان کرد: دولت خدمتگزار است و باید با تمام وجود در خدمت مردم باشد. اگر تک تک ما احساس وظیفه نکردیم دولت نمی‌تواند مشکلی را رفع کند.

وزیر کشور افزود: یکی از مشکلاتی که آدم مشاهده می‌کند، فکر می‌کنند که دولت یک طرف و ملت طرف دیگری است. دولت وقتی دولت است که بخشی از ملت باشد.

وی با بیان اینکه فرهنگ کار باید توسعه یابد، افزود: اگر فرهنگ کار ایجاد شود، توسعه ایجاد می‌شود. خیلی از کشورها این منابع زیر زمینی که ما داریم را ندارند اما چون فرهنگ کار را در خودشان ایجاد کرده‌اند سرمایه را می‌آفریند.

وزیر کشور تاکید کرد: مهم‌ترین سرمایه ما همین منابع طبیعی و کوه‌ها و جنگل‌های ما است، نه نفت، که در تهران می‌فروشند، نفت نخود در آش است.

سازمان شانگهای در مقابل رئیس جمهور ایران تعظیم کرد

وی با اشاره به اینکه حرف‌های تفرقه انگیز و شائبه انگیز در مسیر ظهور نیست، گفت: دشمن با همه وجود تلاش می کند که ملت را نا امید و نظام را تضعیف کند.

وزیر کشور اظهار کرد: در دوران انتخابات ریاست جمهوری تبلیغات زیادی کردند که با انتخاب آقای رئیسی جنگ خواهد شد و فلان و بهمان می‌شود، اما سازمان شانگهای در مقابل رئیسی رئیس جمهور ایران تعظیم کرد.

وحیدی گفت: کشور با قدرت می‌تواند مشکلات خودش را برطرف کند، باید به این باور برسیم که بر توان خودمان تکیه کنیم و راه را برویم،نباید نگاهمان به دیگران باشد. ما شیعه اباعبدالله الحسین، آیا باید منتظر باشیم که کفار دست ما را بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار