وزیر کشور وارد یاسوج شد

یاسوج (پانا) - وزیر کشور لحظاتی پیش به منظور شرکت در آیین تودیع و معارفه استاندار کهگیلویه و بویراحمد وارد فرودگاه یاسوج مرکز این استان شد.

کد مطلب: ۱۲۱۸۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
وزیر کشور وارد یاسوج شد

احمد وحیدی امروز سه شنبه پس از ورود به فرودگاه یاسوج مورد استقبال استاندار و اعضای شورای تامین قرار گرفت.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، حضور در گلزار شهدا، شرکت در نشست شورای اداری و انجام آیین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید و نشست با شورای تامین از جمله برنامه های اعلام شده سفر وزیر کشور به یاسوج است.

هیات وزیران در جلسه مورخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰، به پیشنهاد وزارت کشور و به استناد اصل (۱۳۸) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، به سید علی احمدزاده به عنوان استاندار منتخب کهگیلویه و بویراحمد رأی اعتماد داد.

احمدزاده دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری در رشته حقوق خصوصی به ترتیب از دانشگاه های قم و تربیت مدرس و نیز کارشناسی ارشد در رشته مدیریت دولتی و کارشناسی حقوق قضایی به ترتیب از مرکز مدیریتی دولتی و دانشگاه قم است.

وی پیش از این معاون سازمان تعزیرات حکومتی کشور، معاون برنامه ریزی، اقتصادی و اداری و مالی استانداری قم، فرماندار شهرستان گچساران، عضو هیات امنا و هیات مدیره منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و عضو هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان قم بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار