زنگ ملی ایثار و مقاومت همزمان با سراسر کشور در کرمان نواخته شد

کرمان(پانا) - همزمان با سراسر کشو زنگ ایثار و مقاومت در مدارس استان کرمان نواخته شد.

کد مطلب: ۱۲۱۸۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
زنگ ملی ایثار و مقاومت همزمان با سراسر کشور در کرمان نواخته شد

مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان در این مراسم گفت: آموزش وپرورش با تقدیم ۴۱۰۰۰ شهید دانش آموز و فرهنگی نشان داد آموزه های دینی در کنار آموزش های دیگر توانسته تأثیر بسزایی در اقشار مختلف بگذارد.

احمد اسکندری نسب گفت: شهدا با اهداء خون خود به ایران اسلامی امنیت و آرامش دادند و ایران را در منطقه سربلند کردند که در رأس همه آنها شهید سلیمانی است.

اسکندری نسب گفت: در شهر زنگی آباد در این محفل نورانی مهمان شهدا هستیم. خصوصا در محضر شهید بزرگوار حاج یونس زنگی آبادی در آستانه هفته دفاع مقدس اربعین حسینی و بازگشایی مدارس هستیم و این امر را به فال نیک می گیریم.

وی افزود: تقارن این روزها نشان از تبعیت جوانان ما از فرهنگ شهادت دارد و این هفته مزین به نام شهیدان والا مقامی است که فداکاری مخلصانه آنها پیروزی را به ما هدیه کرد و امروز ما در نظام تعلیم و تربیت وظیفه داریم این ارزشهای والا را به نسل جوان ترویج دهیم و در گام دوم انقلاب مبلغ راه شهدا باشیم.

اسکندری نسب ضمن یادآوری رشادت شهید علی لندی گفت: شهید لندی نمونه ای از جوانان ایثارگر ماست و یاد شهید فهمیده را زنده کرد و ما وظیفه داریم ایثارگری این شهید را در کتب درسی ذکر کنیم و تدوین کتاب زندگینامه این شهید را در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: مکتب حاج قاسم دریایی از آموزه ها دارد اگر بتوانیم قطره ای از اقیانوس بیکران درس های حاج قاسم را به دانش آموزان آموزش دهیم بزرگترین خدمت را کرده ایم.

اسکندری نسب گفت: در دولت جدید اهمیت ویژه ای به آموزش و پرورش داده شده و این باعث افتخار است برای ما.

وی ضمن اشاره به بازگشایی مدارس گفت: دانش آموزان به تدریج به مدارس وارد شده و به تدریج مدارس بازگشایی خواهند شد. ما سعی داریم از آبان ماه مدارس بازگشایی شوند و دانش آموزان به صورت حضوری در کلاس ها حضور پیدا کنند.

اسکندری نسب وضعیت واکسیناسیون کرمان را مطلوب دانسته و افزود: سپاه ثارالله و صدا و سیما در زمینه های مختلف به آموزش و پرورش کمک کردند که این نشان از وحدت بین ارگان های مختلف است.

وی در انتها گفت: معلمین ما حتی منزل به منزل آموزش را انجام داده و پیگیری کردند و این نشان از تاثیر مکتب شهدا بر تمام قشرهای جامعه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار