در توسعه فرهنگ ایثار و شهادت؛ آموزش و پرورش پیشتاز است

تهران(پانا) - عبدالرضا فولادوند؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران یکی از کارکردهای بسیار مهم آموزش و پرورش را انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده دانست.

کد مطلب: ۱۲۱۸۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
در توسعه فرهنگ ایثار و شهادت؛ آموزش و پرورش پیشتاز است

آیین زنگ ملی ایثار و مقاومت به همت وزارت آموزش و پرورش و بنیاد شهید امور ایثارگران و با مشارکت تشکل های دانش آموزی؛ صبح امروز با حضور سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی؛ معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید امور ایثارگران، علیرضا کاظمی؛ سرپرست وزارت آموزش و پرورش، عبدالرضا فولادوند؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران و مسئولین و دانش آموزان تشکل های اسلامی در مدرسه شاهد مبشر منطقه ۶ تهران برگزار شد.

در این مراسم عبدالرضا فولادوند؛ مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم، شهدای عرصه سلامت و همچنین شهدای تعلیم و تربیت؛ هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی و همچنین تعارن آن با ایام اربعین حسینی را تبریک و تسلیت گفت.

وی خاطرنشان کرد: یکی از کارکردهای بسیار مهم آموزش و پرورش انتقال فرهنگ و ارزش‌های جامعه به نسل های بعد است و دفاع مقدس یکی از بهترین منابع و چشمه های ارزش در جامعه است که پر از ایثار و ازخودگذشتگی و حماسه ای عظیم است.

فولادوند اذعان کرد: آموزش و پرورش انتقال فرهنگ ایثار و مقاومت را سرلوحه کار خود قرار داده و برای این کار برنامه های متنوعی دارد که مهم ترینش برنامه راهیان نور است که در آن دانش آموزان از نزدیک با حال و هوا و ارزش های ایثار و دفاع مقدس آشنا می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در پایان یادآور شد: آموزش و پرورش در طول دفاع مقدس ۵۲۰۶ دانش آموز و ۳۲۳ فرهنگی داشته است که این نشان از نمود این ارزش ها در میان فرهنگیان است. و در راستای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت آموزش و پرورش پیشتاز است و به این افتخار می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار