دیدار اعضای مجلس دانش‌آموزی لرستان با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان

خرم‌آباد(پانا)- به مناسبت آغاز سال تحصیلی، امروز طی جلسه ای که در محل سالن شماره یک استانداری لرستان برگزار شد اعضای هیئت رئیسه مجلس دانش‌آموزی استان لرستان با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۱۲۱۸۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار اعضای مجلس دانش‌آموزی لرستان با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان

به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس، اعضای هیئت رئیسه مجلس دانش‌آموزی با حضور در سالن شماره یک استانداری لرستان در مورد مسائل و دغدغه های دانش آموزان و نوجوانان لرستان به بحث و گفتگو پرداختند.

در ابتدای این جلسه محسن امیری خواه، مدیر سازمان دانش آموزی استان لرستان با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در سازمان دانش آموزی بیان کرد: در منطق سازمان دانش آموزی، دانش آموزان فقط استفاده کننده صرف نیستند، بلکه خود بخش مهمی از راه حل ها هستند و ما به آنها هم در زمینه تصمیم سازی و هم در حیطه اجرا اتکا می کنیم.

در ادامه نمایندگان مجلس دانش آموزی استان لرستان در مورد مسائل، دغدغه ها و مطالبات دانش آموزان به گفتگو پرداختند‌.

در بخش پایانی نشست محمود ثمینی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و بیان نقش دانش آموزان در حماسه های جنگ تحمیلی افزود: یک زمانی دانش آموزان در پاسخ به ندای امام خمینی به جبهه های دفاع حق از باطل شتافتند و نگذاشتند وجبی از خاک وطن به دست اجانب بیفتد و اکنون هم جنگ در کشور ما در حیطه های اقتصادی ادامه دارد که ان شاالله ملت ایران با سرمایه هایی همچون شما جوانان و نوجوانان گام دومی حتما سربلند خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار نقش سازمان دانش آموزی و مجلس دانش آموزی را در حیطه تربیت اجتماعی و سیاسی نقشی مثبت دانست و گفت: این که دانش آموزان ما اینقدر اعتماد به نفس دارند که برای پیگیری مطالبات خود بدون لکنت زبان در مورد مسائل مختلف پژوهش، ایده پردازی و اظهار نظر کارشناسی می کنند جای افتخار دارد و مدیران ما باید به پیشنهادات و مشورت های نوجوانان اعتماد کنند و در حد امکان برای اجرای آنها بکوشند.

محمود ثمینی به تبیین برخی روندهای سیاسی در سطح کشور، استان و شهرستان ها افزود: ارتباط و تعامل دانش آموزان با مسئولین استانی و شهرستانی و استفاده از بعد مشورتی آنها یک نعمت بزرگ برای ماست چراکه نوجوانان با ذهن آزاد، خلاق و مبتکری که دارند گنجینه ای از ایده های ناب برای ایجاد تغییر و تحول مثبت در جامعه هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار