توقیف محموله تریاک در میدان میوه وتره بار تهران

تهران (پانا) - رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری سوداگر مرگی که در پوشش بار تجاری 72 کیلو تریاک را به میدان میوه و تره بار تهران انتقال داده بود، خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
توقیف محموله تریاک در میدان میوه وتره بار تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ مأموران پایگاه یکم این پلیس با اشراف اطلاعاتی از تصمیم قاچاقچی سابقه داری مبنی بر جابه جایی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از یکی از استان های جنوبی کشور به پایتخت مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و با بررسی های میدانی و رصد شبانه روزی ضمن هماهنگی های قضائی در یک اقدام ضربتی و عملیات از پیش طراحی شده موفق شدند خودروی این سوداگر مرگ را در یکی از میادین میوه و تره بار شهر تهران متوقف و در بازرسی از آن مقدار 72کیلو و 950گرم تریاک کشف کنند.

این مقام انتظامی در پلیس پایتخت ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن گفت: با توجه به حضور مداوم ماموران در جای جای نقاط کشور و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود چرا که با همت و تلاش کارکنان خدوم و اشرافیت اطلاعاتی که مجموعه پلیس دارد،متهمان مواد مخدر در کوتاه‌ترین زمان دستگیر می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار