رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان؛

دفاع مقدس تجلی گاه اقتدار، عظمت و حقانیت انقلاب اسلامی ایران است

هرمزگان(پانا)-رئیس سازمان دانش آموزی استان هرمزگان طی صدور پیامی هفته دفاع مقدس را به ملت شریف ایران خصوصا هرمزگانی‌های غیور و انقلابی تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۱۷۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
دفاع مقدس تجلی گاه اقتدار، عظمت و حقانیت انقلاب اسلامی ایران است

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، در متن پیام اسماعیل خرامیده آمده است؛

بسم الله الرّحمن الرّحیم

امروزه زنده نگه‌ داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

پایان شهریور ماه آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد وخاطره شهدا، رزمندگان و جانبازان و هشت سال رشادت، جوانمردی و ایستادگی آنان در جبهه حق علیه باطل است.

دفاع مقدس تجلی گاه اقتدار، عظمت و حقانیت انقلاب اسلامی ایران است، به یقین اقتدار و عظمت امروز نظام مرهون دفاع مقدس و جنگ هشت سالۀ حق علیه باطل است؛ رویدادی که همچون نگینی درخشان تا همیشه بر تارک تاریخ این کشور خواهد درخشید و همچون چراغی فروزان، راه های پر پیچ‌ و خم فردا را روشن خواهد کرد.

دفاع مقدس از طرفی زمینه ساز فرهنگ مقدسی شد که طریق اتصال به ملکوت را هموار کرد و یکی از ثمرات بزرگ آن، فرهنگ سازی است که بنیان های ارزشمندی را در جامعه نهادینه ساخت و از سویی دیگر دفاع مقدس، اسلام را احیا کرد.

براستی، دفاع مقدس احیا کننده اسلام و خودباوری مردمی بود که سالیان دراز این تحفه الهی را رژیم ستمشاهی از آن ها ستانده بود و آنان بار دیگر با اعتماد به نفس، تار و پود اسارت وابستگی را گسستند تا برای عزت و عظمت دینشان، جامعه ای خود شکوفا داشته باشند.

امروز نیز در گام دوم انقلاب با الهام از فرهنگی که جوانان مخلص با تاسی از آن، چهار دهه پیش هیمنه پوشالی استکبار را لگدمال نموده و با او مقابله کردند، می‌توانیم همچنان از ارزش‌ها و آرمان‌های الهی پاسداری نموده و مشعل سعادت و امید رهایی ملت‌های ستمدیده را روشن نگه داریم.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاور مردیهای تمامی شهیدان گرانقدر، رزمندگان و ایثارگران، مراتب تبریک و تهنیت خویش را به مناسبت این ایام غرور آفرین ابراز کرده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روز افزون مردم شریف ایران و استان هرمزگان به ویژه ایثارگران، جانبازان و نیروهای مسلح و جان برکف انقلاب را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و اجرای منویات رهبر عظیم الشان انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت اله خامنه ای (مد ظله العالی) مسئلت می کنم.


اسماعیل خرامیده
رئیس سازمان دانش آموزی استان هرمزگان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار