مادری که فرزندان خود را نشناخت

تهران (پانا) - «ماه در می‌زند» در تازه‌ترین قسمت خود میزبان دو مددجو بود که از جوانی خود را در کهریزک گذرانده بودند.

کد مطلب: ۱۲۱۷۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
مادری که فرزندان خود را نشناخت

به گزارش مشاور رسانه‌ای؛ برنامه تلویزیونی «ماه در می‌زند» که به طراحی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد روی آنتن می‌رود، پنجشنبه شب میزبان دو مددجوی آسایشگاه کهریزک بود. مادری که از ۳۶سالگی بر اثر زلزله رودبار دچار قطع نخاع شده و مجبور می‌شود بقیه عمرش را روی ویلچر بنشیند و به همین دلیل به کهریزک منتقل می‌شود.
این مادر در روایت زندگی‌اش گفت: زندگی‌ام در روستا با ۷بچه خیلی شیرین بود اما بعد از ۳۵سالگی خیلی تلخ شد. زمانی که بعد از زلزله من را از زیر آوار درآوردند دکتر گفت چون قطع نخاع شده‌ام باید به تهران منتقل شوم. در تهران هم پزشکان گفتند دیگر نمی‌توانم راه بروم و باید به آسایشگاه بروم. گفتم من یک بچه یک ساله دارم. چطور به آسایشگاه سالمندان بروم؟
وی در ادامه گفت: بعد از اینکه من را به آسایشگاه بردند، چشمم به در بود تا بچه‌هایم بیایند. بعد از سه سال دوتای آنها آمدند و بعد از ۵سال هر هفت بچه‌ام با هم آمدند. من دو بچه‌ام را نشناختم. آن دوران برایم خیلی سخت بود.
غلامحسین قلیچ‌خانی مهمان دیگر برنامه هم از توقعش از اقوامش گفت: نمی‌توانم از پسرم توقع داشته باشم. او مادرش را نگهداری می‌کند و از پس من برنمی‌آید. چرا باید از او توقع داشته باشم؟
«ماه در می‌زند» هر شب حدود ساعت۱۹و تکرار آن روز بعد ساعت۱۲ روی آنتن شبکه دو می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار