ایران جزو ۱۰ کشور نظامی برتر دنیاست

رشت (پانا) - رئیس مجلس شورای اسلامی گفت اداره‌ها باید در خدمت مردم باشند و برای حل مشکلات بروکراسی اداره‌ها حذف شوند.

کد مطلب: ۱۲۱۷۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
ایران جزو ۱۰ کشور نظامی برتر دنیاست

به گزارش صدا و سیما گیلان، محمدباقر قالیباف در یادواره سرداران، فرماندهان و ۵۵۰ شهید صومعه سرا و ۲۳ شهید مدافع حرم گیلان گفت: مسوولان و ادارات ما باید در خدمت مردم باشند و بروکراسی اداری حذف شود.
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات گیلان پشت سرسبزی آن پنهان شده و بخشی از این مشکلات به دلیل باور کم و متزلزل مدیران است.
وی گفت: امکانات مادی و اقتصادی ما در کشور بسیار بالاست و می‌توان با استفاده از آن‌ها همه مشکلات کشور را بر طرف کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در زمینه نظامی جزو ۱۰ کشور برتر دنیا هستیم گفت:‌ در زمان جنگ کشور ما دست خالی بود ولی با همراهی و حضور مردم و جوانان کشور و حرکت در مسیر الهی توانستیم بر دشمن پیروز شویم و امروز هم باید با همراهی مردم مشکلات کشور را حل کنیم.

وی با بیان اینکه انسجام در کشور به برکت دوران دفاع مقدس است گفت: کشورهای محتلف فکرش را نمی کردند ما پیروز شویم در حالیکه جوانان ما اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به دشمن واگذار شود.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دفاع از کشور همچنان باقی است گفت: باید با همراهی و همدلی این مجاهدت ها همچنان ادامه یابد و پیروی از سنت های الهی مسیر را ادامه دهیم تا مشکلات اقتصادی - اجتماعی و سیاسی جامعه رفع شود.

قالیباف با اشاره به اینکه برخی تصور می کنند مشکلات جامعه قابل حل نیست گفت: در یک برنامه ۵ ساله باید با برنامه ریزی درست، ثبات اقتصادی به کشور ما برگردد.

وی با قدردانی از حضور مردم در شرایط سخت کرونایی گفت: این حضور نشانگر پایبندی مردم به نظام و انقلاب و دنبال روی از فرهنگ شهدا و امام شهدا ست.

رییس مجلس شورای اسلامی از بارگذاری لایحه رتبه بندی معلمان در سامانه مجلس خبر داد و گفت:‌ این لایحه تا ۱۰ روز آینده به صحن علنی مجلس می آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار