شهردار مشهد در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی مطرح کرد:

هیچ محدودیتی برای همکاری با آموزش و پرورش قائل نیستیم

مشهد (پانا)- شهردار مشهد در دیدار با مدیر کل و اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت هیچ محدودیتی برای همکاری با آموزش و پرورش وجود ندارد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۲۳۲
لینک کوتاه کپی شد
هیچ محدودیتی برای همکاری با آموزش و پرورش قائل نیستیم

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، سید عبدالله ارجائی در این دیدار اولویت پرداختن به آموزش و پرورش را اولویت پرداختن به آینده دانست و گفت: مدارس باید محور و کانون توجه محلات باشند، شهرداری مشهد نیز هیچ محدودیتی در همکاری با آموزش و پرورش قائل نخواهد بود.

وی با بیان اینکه در دسترس‌ترین نیروهای علمی کشور در مدارس متمرکز هستند که می توانند علاوه بر نقش آموزشی خود در تعاملات محله منشا اثر باشند گفت: معلمان بزرگترین سرمایه دستگاه تعلیم و تربیت هستند و بایستی از این پتانسیل علمی و دلسوز استفاده کرد.

شهردار مشهد با تاکید بر گسترش تعاملات و همکاری‌های سازنده فی مابین دو دستگاه به اعتماد عمومی فرهنگیان در نزد جامعه اشاره کرد و گفت: مدارس بایستی به پایگاه های ارتباط اجتماعی محلات تبدیل شوند.

وی رویکرد مدیریت شهری در دوره پیش رو را مدیریت عالمانه و جهادی توصیف کرد و گفت: رویکرد اصلی مدیریت شهری در حوزه فرهنگ در دوره پیش رو دو محور ترویج الگوی خادم، زائر، مجاور و تسری صفات امام (ره) و شهیدان است که محل ترویج آنها مدارس هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار