آرمیتا رزاقیان؛ نائب رئیس دختران مجلس دانش‌آموزی شهر تهران:

از امروز به فکر کنکور ۱۴۰۱ باشیم

دانش‌آموزان پایه دوازدهم، ٢ سال و نیم از٣ سال طلایی خود را به‌صورت آموزش مجازی پشت سر گذاشته‌اند

تهران(پانا) - آیین بازگشایی مدارس تهران صبح امروز به صورت نمادین با حضور مسئولین آموزش و پرورش در دبستان دخترانه منیره عاصمی در منطقه ۹ آموزش و پرورش تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
از امروز به فکر کنکور ۱۴۰۱ باشیم

در این مراسم آرمیتا رزاقیان؛ نائب رئیس دختران مجلس دانش آموزی شهر تهران در گفت‌گو با پانا بیان کرد: «از امروز که زنگ بازگشایی مدارس به صدا در می‌آید باید به فکر کنکور ۱۴۰۱ باشیم. دانش آموزان پایه دوازدهم امسال ٢ سال و نیم از ٣ سال طلایی خود را به صورت آموزش مجازی پشت سر گذاشته اند و این موضوع نیاز به مدیریت در مطالعه را بیش از پیش حائز اهمیت و توجه کرده است.»

نماینده دهمین دوره مجلس دانش آموزی با اشاره به اهمیت مدیریت مطالعه گفت: «مدیریت مطالعه به دانش آموزان کمک می‌کند تا در سال پایانی با یک برنامه ریزی درست نتیجه بهتری را حاصل کنند. ما باید دانش آموزان را برای مدیریت مطالعه آماده کنیم. این مدیریت شامل مدیریت زمان، مدیریت منابع، مدیریت مکان مطالعه، مدیریت مقاطع کنکور، مدیریت کلاس ها، مدیریت تلفن، مدیریت خواب و استراحت و مدیریت احساسات است.»

رزاقیان در ادامه به راهکار آموزش مدیریت مطالعه به دانش آموزان پرداخت و گفت: «با برگزاری لایوها و وبینارهای کارشناسی شده با موضوعات مدیریت مطالعه برای دانش آموزان می‌توانیم آنان را برای امتحان نهایی سال دوازدهم و کنکور سراسری ۱۴۰۱ آماده کنیم. دانش آموزان نیز با استفاده از این وبینارها می‌توانند خود را برای رو به رویی با آزمون نهایی و کنکور آماده کنند.»

آرمیتا رزاقیان؛ نائب رئیس مجلس دانش آموزی شهر تهران در نهایت بیان کرد: «بیشترین دانش آموزان سال دوازدهم برای آمادگی کنکور از مهر ماه درس خواندن را شروع می‌کنند تا تیر ماه سال بعد این دانش آموزان دچار فراز و نشیب‌ های فراوانی می‌شوند؛ ما باید به دانش آموزانمان چگونگی مواجه با آزمون نهایی و آزمون سراسری را آموزش دهیم.»

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ یگانه کوهنورد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار