برگزاری رژه خودرویی نیروهای مسلح در اردبیل

اردبیل(پانا) - همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، رژه خودرویی نیروهای مسلح در اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری رژه خودرویی نیروهای مسلح در اردبیل

به‌مناسبت ۳۱ شهریور آغاز هفته دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح استان اردبیل با حضور جمعی از مسؤولان از میدان ارتش به سمت میدان مصلای اردبیل برگزار شد.

دراین مراسم آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با بیان این‌که در سایه خون شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری امروز ایران اسلامی به‌عنوان قدرت فائق منطقه شناخته می‌شود، اظهار کرد: امنیت و آرامش فعلی را مدیون شهدایی هستیم که با جان و دل از عزت، استقلال و تمامیت ارضی کشور دفاع کردند.

وی با اشاره به این‌که هفته دفاع مقدس بهانه‌ای برای مرور ۸ سال جنگ نابرابر است، افزود: انقلاب اسلامی ایران، یک انقلاب آرمانی است و در راه این انقلاب هزینه‌های سنگینی را پرداخت کردیم؛ از دست دادن جوانان غیور مملکت در راه ایران اسلامی بزرگترین و بالاترین هزینه در حفظ و دفاع از کشورمان است.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: شهدا در روزهای سخت و طاقت فرسا از کشور دفاع کردند و امروز ایران اسلامی در سایه خون پاک شهدا به قدرت فائق منطقه و جهان تبدیل شده است.

عاملی بیان کرد: نیروهای مسلح ایران هیچ‌وقت درصدد جنگ نبوده بلکه همیشه توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و برای ایجاد آرامش و امنیت گام برداشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار