ممانعت پلیس از تردد ۱۰ گروه‌ گردشگری فاقد مجوز

رشت (پانا)- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با گروهای گردشگری و ورزشی خبر داد و گفت در این راستا از تردد ۱۰ گروه گردشگری فاقد مجوز جلوگیری و ۱۲ دستگاه خودرو متخلف و هنجارشکن نیز توقیف شد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۵۳۰
لینک کوتاه کپی شد
ممانعت پلیس از تردد ۱۰ گروه‌ گردشگری فاقد مجوز

به گزارش اداره نیروی انتظامی استان، سرهنگ حسین حسن‌پور در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی ساماندهی گروه‌های گردشگری و ورزشی فاقد مجوز و با توجه به اینکه عده‌ای از جوانان در ایام آخر هفته و نیز در ساعات پایانی شب و با حرکاتی نمایشی و مخاطره‌آمیز نسبت به برهم زدن نظم عمومی در شهر رشت اقدام می‌کردند، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در دو روز به اجرا درآمد.

وی افزود: در این راستا با بکارگیری هشت تیم پلیس امنیت عمومی از تردد ۱۰ گروه گردشگری فاقد مجوز در قالب سه دستگاه اتوبوس و هشت دستگاه مینی‌بوس شامل ۱۹۰ نفر در سطح استان جلوگیری شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه ۱۲ دستگاه خودرو متخلف، هنجارشکن و مخل آرامش و آسایش مردم در شهرستان رشت توقیف و روانه پارکینگ شدند، از اعمال قانون ۲۰۱ دستگاه خودرو متخلف، ارسال پیامک ارشادی برای مالکان ۴۶۱ دستگاه خودرو و دستگیری ۹ نفر در این طرح خبر داد.

این مقام انتظامی تامین امنیت گردشگران و مسافران و همچنین حراست از مبانی اعتقادی و فرهنگ غنی ایران اسلامی را از اولویت‌های نیروی انتظامی قلمداد کرد و گفت: طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و مخاطره‌آمیز، خودروهای هنجارشکن و تورهای گردشگری فاقد مجوز به صورت مستمر در دستور کار پلیس گیلان قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار