اولین پروژه تامین مسکن برای مردم در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم در البرز کلید خورد

کرج(پانا)- نماینده عالی دولت در استان البرز گفت متعاقب سیاست های دولت سیزدهم و تاکیدات رییس جمهور محترم جهت تعادل بخشی و ساماندهی تحقق تامین مسکن برای مردم، پروژه تامین مسکن برای کارکنان سپاه امام حسن مجتبی (ع) آغاز شد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۵۲۰
لینک کوتاه کپی شد
اولین پروژه تامین مسکن برای مردم در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم در البرز کلید خورد

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، عزیزالله شهبازی در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت هزار واحد مسکونی برای کارکنان سپاه امام حسن مجتبی (ع) افزود: متعاقب سیاست های دولت سیزدهم و تاکیدات رییس جمهور محترم جهت تعادل بخشی و ساماندهی تحقق تامین مسکن برای مردم، این پروژه آغاز شد.
وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تامین مسکن کارکنان خود پیگیر این پروژه در فاز اول 880 واحد بود که همراهی لازم را برای رفع موانع آن انجام دادیم.
شهبازی گفت: به طور قطع آغاز خوبی در راستای برنامه های دولت و رییس جمهور محترم در البرز محسوب می شود و تداوم خواهد داشت.
وی افزود: طی مکاتبه ای در راستای طرح اقدام ملی مسکن تمامی اراضی و عرصه هایی که با توجه به سند آمایش سرزمین امکان اجرای این طرح در آنها وجود داشت را به معاون اول محترم رییس جمهور و وزیر محترم راه و شهرسازی اعلام کردیم و آمادگی لازم را جهت هرگونه همکاری را داریم.
استاندار البرز گفت: البته تراکم جمعیت در البرز بسیار بالا است و اراضی محدودی داریم ولی با کارشناسی دقیق و احصا موقعیت های مناسب، بستر لازم را برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن فراهم کردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار