مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در جلسه ساماندهی نیروی انسانی مناطق ۱۶و ۱۵ بیان کرد:

تلاش برای بازگشایی آرام و تدریجی مدارس

تهران(پانا) - جلسه ساماندهی نیروی انسانی با هدف همکاری و همفکری با مناطق در ساماندهی کمی و کیفی نیروی انسانی و تلاش برای خالی نبودن کلاس های درس در شروع سال تحصیلی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
تلاش برای بازگشایی آرام و تدریجی مدارس

جلسه ساماندهی نیروی انسانی با حضور عبدالرضا فولادوند؛ مدیر کل آموزش پرورش شهر تهران از بستر فضای مجازی و سعید شهریاری؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه۱۵، مصطفی پالیزدار؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۶ و شورای معاونین از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش منطقه ۱۵، این جلسه در بستر فضای مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.
مدیر کل شهر تهران ضمن تشکر از دست اندرکاران ساماندهی نیروی انسانی و اقدامات آموزش و پرورش منطقه ۱۵، هدف از برگزاری این جلسه را همکاری و همفکری با مناطق در ساماندهی کمی و کیفی نیروی انسانی به نحوی که اولویت را برخالی نبودن کلاس های درس در شروع سال تحصیلی اعلام کرد.
فولادوند ادامه داد: در بحث نیروی انسانی لازم است دقت بیشتری شود که با همکاری همه جانبه بتوانیم سال تحصیلی پر نشاطی را آغاز کنیم و این موفقیت مستلزم همکاری اعضای ستاد ساماندهی است.
در ادامه جلسه سعید شهریاری ضمن ارائه گزارشی از وضعیت نیروی انسانی منطقه اظهار کرد: امیدواریم با اقدامات صورت گرفته مهر با شکوه و بدون دغدغه ای درپیش رو داشته باشیم.
شایان ذکر است: در این جلسه، مسئولین به بررسی آمار و ارقام کلاس، فضا و تجهیزات و نیروی انسانی پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار