خاطرات شهدا و ایثارگران فرهنگی را ثبت و به نسل آینده منتقل کنیم

شهر ری(پانا) - جلسه شورای کانون بسیج فرهنگیان آموزش و پرورش ناحیه دو شهر ری با موضوع طرح همکلاسی مهربان و برنامه‌های گرامیداشت «هفته دفاع مقدس» در اتاق معاونت پرورشی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
خاطرات شهدا و ایثارگران فرهنگی را ثبت و به نسل آینده منتقل کنیم

در ابتدای این جلسه، جواد تلطفی مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه دو شهر ری در سخنانی، با اشاره به اهمیت حفظ و پاسداشت فرهنگ دفاع مقدس در جامعه اظهار کرد: «باید تلاش کنیم تا خاطرات شهدا و ایثارگران فرهنگی را ثبت و به نسل آینده منتقل کنیم.»

او افزود: فضاسازی با موضوع گرامیداشت حماسه ایثار و شهادت، اقدام مهم دیگری است که موجب می‌شود یاد و خاطره آن دوران در اذهان تداعی شود.

موضوع زنگ دفاع مقدس، ساخت کلیپ در مورد دفاع مقدس، معرفی شهدا و فرهنگیان دانش‌آموز و نیز معرفی مدارس با بیشترین آمار شهدای دانش‌آموز غبارروبی مزار شهدای گمنام، تجلیل از خانواده معظم شهدای فرهنگی و دانش‌آموز ،همایش بسیجیان فرهنگی و ... طرح‌های دیگری بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه همچنین پویش «همکلاسی مهربان» و روش‌های جمع‌آوری کمک‌های مومنانه و مردمی بسیجیان و عموم فرهنگیان در قالب لوازم تحریر و بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های دانش‌آموزان بی‌بضاعت در آستانه سال تحصیلی جدید مطرح و در مورد راهکارهای عملی مرتبط با آن هم‌اندیشی شد.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی حوزه 502،کارشناس مسئولان قرآن، نماز وعترت و تربیت بدنی، فرمانده پایگاه شهید همت و مسئولان بخش‌های اداری مرتبط، از جمله حاضران در جلسه بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار