خط قرمز یک زوج آموزگار

تهران (پانا) - «ماه در می‌زند» در تازه‌ترین برنامه خود میزبان روایت نیکوکارانی بود که ارزشمندترین دارایی خود را می‌بخشند.

کد مطلب: ۱۲۱۶۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
خط قرمز یک زوج آموزگار

به گزارش مشاور رسانه‌ای؛ برنامه تلویزیونی «ماه در می‌زند» ویژه‌برنامه محرم و صفر که به طراحی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد روی آنتن شبکه دو می‌رود شنبه‌شب میزبان مریم پرپنچی و همسرش و مهرانگیز عباسی فرهنگیان نیکوکار بود.
مریم پرپنچی که سال‌ها به عنوان مدیر مدرسه در آموزش و پرورش مشغول به کار بوده پس از بازنشستگی با کارهای خیریه در کهریزک آشنا می‌شود و برای آموزش مددجویان به این مجموعه می‌رود. او در بخشی از روایتش با بیان اینکه پس از مدتی همسرش نیز در این کار با او همراه شده گفت: دو روز هفته یعنی شنبه و یکشنبه خط قرمز ما بود و در این دو روز ما هیچ‌ برنامه دیگری غیر از حضور در کهریزک نداشتیم. در تمام این سال‌ها فقط چند بار که پیش آمد و بیمار بودیم نتوانستیم این دو روز را به کهریزک برویم و با مددجویان آنجا بگذرانیم.
مهرانگیز عباسی دیگر مهمان برنامه با بیان خاطراتی از پدرش و اینکه نیکوکاری را از پدرش یاد گرفته گفت: کمک کردن همیشه مالی نیست. گاهی محبت کردن و عاطفه به خرج دادن و یا خلاص کردن یک نفر از احساس تنهایی کمک کردن است. مثلا فردی در بیمارستان است و همراهی ندارد و نیاز به یک همراه و همدل دارد. ما به این افراد کمک می‌کنیم.
«ماه در می‌‎زند» هر شب از ساعت 19 و تکرار آن روز بعد ساعت 12 روی آنتن شبکه دو می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار