پرداخت مطالبات نزدیک به 90 درصد دانش‌آموزان در خصوص سرویس مدارس شیراز

شیراز (پانا) – به گفته رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس، وجوه پرداختی 36 هزار دانش‌آموز برای قسط سوم سرویس مدارس شهر شیراز به حساب آنان بازگردانده شد و تنها 6 هزار نفر باقی مانده که مسوولیت بازگرداندن آن به نواحی 4گانه شهر شیراز سپرده شده است.

کد مطلب: ۱۲۱۶۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت مطالبات نزدیک به 90 درصد دانش‌آموزان در خصوص سرویس مدارس شیراز

امید اسماعیلی امروز در جمع خبرنگاران، در خصوص بازپرداخت قسط سوم سرویس دانش‌آموزان گفت: در اسفندماه 98، 41 هزار و 801 نفر از دانش‌آموزان نسبت به پرداخت قسط سوم هزینه سرویس خود اقدام کرده بودند که با توجه به شیوع کرونا و اعلام رسمی و قطعی تعطیلی مدارس در اردیبهشت ماه، با مصوبه کارگروه ماده 18 مبنی بر بازگشت مازاد پرداختی به اولیا، سامانه سرویس مدارس در خردادماه به منظور ثبت شماره حساب ولی دانش‌آموز برای اولیا باز شد.

او با تاکید بر اینکه بازگشت وجه منوط به بارگذاری شماره حساب از سوی اولیا در پنل دانش‌آموز بود گفت: از تیرماه واریز وجه به حساب اولیا آغاز شد و تا مردادماه در قالب 18 مورد واریزی وجوه ۲۳ هزار نفر از دانش‌آموزان به حساب آنان بازگردانده شد.

او ادامه داد: در شهریورماه گذشته نیز در قالب 3 واریزی وجه 1452 دانش‌آموز و در مهرماه نیز 7 هزار و 716 واریزی داشتیم و در مجموع تمام وجوه بازگردانده شد و در مجموع 36 هزار نفر واریزی داشتیم و وجوه آنان بازگردانده شده است.

اسماعیلی ادامه داد: در این بین نزدیک به 6 هزار دانش‌آموز بودند که یا برای ثبت شماره حساب وارد سامانه نشدند و یا شماره حساب ثبت شده اشتباه بوده است که این موضوع در کارگروه ماده ۱۸ مطرح و مقرر شد تا آمار دانش‌آموزان را به تفکیک نواحی و مدارس از سامانه استخراج و مبلغ وجه و لیست آن را به نواحی واگذار کنیم تا از طریق مدارس اقدام به بازگرداندن وجوه کنند.

او با تاکید بر اینکه تمام باقی مانده وجوه 6 هزار دانش‌آموز به حساب نواحی واریز شده گفت: مقرر شده تا نواحی با هماهنگی مدیر مدرسه پول‌ها را به حساب دانش‌آموز واریز کنند که از این تعداد 2 هزار 826 نفر مربوط به ناحیه یک و ۵۹1 نفر نیز ناحیه 3، ناحیه 4 نیز 514 نفر و 2هزارو 211 نفر نیز مربوط به ناحیه 2 هستند.

او ادامه داد: اگر دانش‌‌آموزی هنوز وجه ثبت نام سرویس مدرسه خود را دریافت نکرده می‌تواند به اداره آموزش و پرورش ناحیه خود یا به مدیر مدرسه برای دریافت وجه مراجعه کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار