ماجرای مسمویت و نشت گاز یک شهر

مسببان نشت هنوز دستگیر نشده‌اند!

تهران (پانا) - شب پیش عده‌ای اقدام به دزدیدن دو کپسول کلر از شرکت آب و فاضلاب شهرستان هفشجان کردند و پس از آن هم با پخش آن گاز عده‌ای از مردم مسموم شدند. این حادثه، خوشبختانه خسارات جانی در پی نداشته اما سارقان و مسببان این ماجرا هنوز هم پیدا نشده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۱۵۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
ماجرای مسمویت و نشت گاز یک شهر

به گزارش تجارت‌نیوز، شب پیش در شهرستان هفشجان، واقع در چهارمحال‌وبختیاری حادثه‌ای رخ داد. ماجرا از این قرار بود که ۲ کپسول کلر در این استان ربوده شده بود و باز شدن این دو کپسول باعث مسمومیت برخی از مردم آن منطقه شد. شرکت آب و فاضلاب این شهرستان به تجارت‌نیوز می‌گوید: این حادثه شب پیش با همکاری نهادها و مردم به سرعت حل شد.

ان شرکت شرح می‌دهد: دو کپسول شب پیش از مخزن اتاقک گندزدایی هفشجان ربوده شده بود. آب خروجی این مخزن با کلر گندزدایی می‌شود و از همان جا به لوله‌هایی فرستاده می‌شود و به طور مستقیم به خانه مشترکان فرستاده می‌شود.

شرکت آب فاضلاب توضیح می‌دهد: سارقان دیشب در اتاقک گندزدایی را شکاندند و دو کپسول دزدیدند که آن‌ها را باز کردند؛ به همین دلیل هم شب گذشته حادثه نشت کلر در شهر اتفاق افتاد و عده‌ای هم مسموم شدند.

این شرکت ادامه ماجرا را این‌گونه شرح می‌دهد: نیروهای آتش‌نشانی و حوادث اداره آب به محض متوجه شدن، ماجرا را پیگیری کردند و به کمک شبکه بهداشت، این حادثه کنترل شد.

بنا بر اطلاعات به دست آمده از شرکت آب و فاضلاب این شهرستان حادثه مصدومیت جدی نداشته است. اداره آب شهرستان هفشجان تصریح می‌کند: در حال حاضر آب کاملا سالم است. کپسول‌های در مدار به خوبی قبل کار می‌کند و سارقان موفق به از مدار خارج کردن آن نشده بودند؛ به همین دلیل هم حادثه در ابعاد عظیم رخ نداده است و آب همچنان هم گندزدایی شده به خانه‌های مردم فرستاده می‌شود.

بنابراین و طبق گفته‌های این شرکت، تنها مشکل پیش آمده شب پیش، آلودگی هوا بوده که به دلیل پخش کلر اتفاق افتاده و در همان ساعات اولیه هم مهار شده است. این نشتی و آلودگی خارج از شهر اتفاق افتاده و افراد حاشیه شهر درگیر مسمومیت شده بودند؛ به همین دلیل هم تعداد مصدومان بسیار کم است.

شرکت آب وضلاب همچنین اظهار می‌کند: مصدومان این حادثه کمتر از ۱۰ نفر بودند که مشکل‌شان هم خیلی جدی نبود. این مصدومان همان شب به طور سرپایی درمان شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار