پیروانی: اسم لیگ برتر را لیگ سرمایه‌داری بگذارید

تهران (پانا) - مدیر تیم پرسپولیس از تبعیض ایجاد شده توسط فدراسیون فوتبال گله کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۵۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
پیروانی: اسم لیگ برتر را لیگ سرمایه‌داری بگذارید

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی بر استقلال تاجیکستان اظهار کرد: خدا را شکر که در این بازی سخت پیروز شدیم. به همه پرسپولیسی‌ها این برد را تبریک می‌گویم. به باشگاه، به کادر فنی خوب و موفق، به بازیکنان زحمتکش و پرتلاش و همه هوادارانی که عاشقانه این تیم را دوست دارند. نماینده تاجیکستان تیم خوب و منظمی بود که به عنوان صدرنشین به این مرحله رسیده بود و بازی در چمن مصنوعی کار را سخت کرده بود اما خوشبختانه به سلامت از این مرحله عبور کردیم.
پیروانی که با بخش خبر ورزشی سیما صحبت می‌کرد، درباره تقابل پرسپولیس با الهلال در عربستان گفت: فرقی نمی‌کرد که در این مرحله به چه تیمی بخوریم. همه تیم‌ها قوی و پرستاره هستند. در پرسپولیس هم همه ستاره هستند و با جان و دل‌شان برای تیم بازی می‌کنند. بازی با الهلال هم شرایط خاص خودش را دارد و قطعا سخت خواهد بود.
او ادامه داد: ما نزدیک به دو سال است که در بازی‌های آسیایی در خانه خودمان بازی نکرده‌ایم و این برمیگردد به ضعف فدراسیون قبلی که نتوانست از حق فوتبال و باشگاه‌ها دفاع کند. در این چند سال ما به قطر، امارات، هند و تاجیکستان رفته‌ایم و الان هم باید به عربستان برویم و تیم حریف از امتیاز میزبانی و حضور تماشاگرانش بهره می‌برد.
افشین پیروانی درباره قانونی که برای جذب بازیکن خارجی وضع شده گفت: سال گذشته در این رابطه قانونی گذاشتند که همه تبعیت کردیم. چه اتفاقی می‌افتد که امسال قانونی گذاشته‌اند که فقط تیم ما ۱۰۰ درصد ضرر می‌کند؟ ما نماینده ایران هستیم و باید از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم. سرمربی تیم ما درخواست کرد که اجازه جذب یک بازیکن خارجی را بدهند ولی تیم‌های صنعتی و پولدار کارشان پیش رفت و یک تیم، هم بازیکن و هم مربی خارجی گرفت. به نظر من اسم لیگ‌مان را عوض کنند و بگذارند لیگ سرمایه‌داری! چون رقابت با تیم‌های پولدار خیلی سخت شده است.
مدیر تیم پرسپولیس گفت: مگر خود فدراسیون در پرونده ویلموتس بدهی ندارد؟ آیا اینجا آبروی فوتبال ایران نرفته است؟ مگر تیم ملی و تیم امید از مربیان خارجی استفاده نمی‌کنند؟ فقط تیم ما که می‌خواهد از اعتبار ایران دفاع کند نمی‌تواند بازیکن خارجی جذب کند؟ ولی فراموش نکنید که ما پرسپولیسیم، پرطرفدارترین تیم ایران و آسیا و با تلاش و غیرت خودمان و دعای هواداران می‌توانیم باز هم کارهای بزرگ انجام دهیم. کادر فنی هم برگزاری ۳-۲ بازی دوستانه با تیم‌های لیگ برتری را در برنامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار